شناسهٔ خبر: 26205190 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 دربي سوپر جام، روي هوا !

وينفرد شفر سرمربي استقلال مدعي شد به دليل حساسيت شرايط تيم اصلي خود را براي سوپرجام به ميدان نمي فرستد و ترجيح مي دهد بازيکنان اميد مقابل پرسپوليس بازي کنند.

طبق برنامه سازمان ليگ امسال هم مانند دو سال گذشته قرار بود قهرمان ليگ برتر و قهرمان جام حذفي برگزار کننده ديدار سوپرجام باشند اما استقلالي ها ظاهرا مخالف انجام اين بازي هستند.هر دو تيم استقلال و پرسپوليس در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اسيا حاضرند و اين احتمال وجود دارد که در آسيا هم با هم برخورد کنند. در يک چهام نهايي ليگ قهرمانان آسيا استقلال 5 شهريور با السد بازي دارد و پرسپوليس 6 شهريور به مصاف الدحيل قطر مي رود.

ليگ برتر هم از چهارم مرداد آغاز خواهد شد. شفر اين برنامه را براي تيمش فشرده مي داند. با انصراف قهرمان جام حذفي (استقلال) از ديدار سوپرجام شايد احتمال برگزاري پنج دربي در سال 97 از بين برود. البته بايد ديد واکنش سازمان ليگ و باشگاه پرسپوليس به لغو اين ديدار چه خواهد بود؟ سازمان ليگ قبلا هشدار داده بود اين بازي حتما بايد برگزار شود.

البته مسئولان و سرمربي پرسپوليس تا به امروز درباره اين موضوع اظهار نظر رسمي نداشتند و مشخص نيست که قرمزها آيا مانند استقلال تمايل به برگزاري اين بازي ندارند و يا قصد دارند مانند سال گذشته ليگ برتر را با برگزاري ديدار سوپرکاپ آغاز کنند.

دوري دو ماهه هافبک تيم ملي از ميادين

عضله کشاله چشمي 3 سانتيمتر پاره شد

هافبک تيم ملي با مصدوميتي که در تمرين تيم ملي نصيبش شد نه تنها جام جهاني را از دست داده است بلکه احتمالا تا دو ماه دور از ميادين خواهد بود.روزبه چشمي يکي از بهترين بازيکنان ايران در بازي با مراکش بود اما با بدشناسي در تمرين روز دوشنبه مصدوم شد تا ادامه جام جهاني را از دست بدهد و اين رقابت ها به تلخ ترين شکل ممکن براي او به پايان برسد.

اما بعد از آزمايش هاي اوليه کادر پزشکي تيم ملي مشخص شد عضله کشاله پاي چشمي حدود 3 سانت پاره شده است و او به احتمالا فراوان تا 2 ماه نمي تواند در ميادين حاضر شود.قرار است از پاي چشمي ام آر آي نهايي گرفته شود تا مشخص شود آيا او براي درمان مصدوميت خود نياز به عمل جراحي دارد يا نه.

با اين شرايط چشمي به جز اين که جام جهاني را از دست داده است، به احتمال فراوان به دو بازي استقلال در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا برابر السد هم نخواهد رسيد تا آبي ها يکي از مهمترين مهره هاي خود را در راه صعود به نيمه نهايي از دست بدهند.

نظر شما