شناسهٔ خبر: 26205000 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 حمايت ويژه بانک ملي از خوداشتغالي و مشاغل خانگي

بانک ملي - بانک ملي ايران در راستاي حمايت از بازار اشتغال در فروردين و ارديبهشت ماه امسال، تعداد سه هزار و 956 فقره تسهيلات قرض الحسنه خوداشتغالي و مشاغل خانگي با معرفي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و سازمان هاي حمايتي پرداخت کرده است.

به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک ملي ايران، در مدت مذکور تعداد يک هزار و 838 فقره تسهيلات خوداشتغالي کميته امداد امام خميني (ره) به ارزش 312 ميليارد و 323 ميليون ريال و بالغ بر 445 فقره تسهيلات خوداشتغالي سازمان بهزيستي به ارزش 72 ميليارد و 425 ميليون ريال توسط بانک ملي ايران پرداخت شده است.

همچنين اين بانک در راستاي حمايت از مشاغل خانگي نيز تعداد 142 فقره تسهيلات به ارزش نه ميليارد و 196 ميليون ريال به مددجويان کميته امداد امام خميني (ره) و 75 فقره تسهيلات به ارزش پنج ميليارد و 945 ميليون ريال به سازمان بهزيستي در اين بخش پرداخت کرده است.

برگزاري ششمين دوره قرعه‌کشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوين

بانک اقتصاد نوين - ششمين دوره قرعه‌کشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوين برگزار مي‌شود همزمان با هفدهيمن سالگرد تاسيس بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي جمهوري اسلامي ايران و با هدف ترويج سنت پسنديده قرض‌الحسنه، اين بانک ششمين دوره قرعه‌کشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز را برگزار مي‌کند.

به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک اقتصادنوين، اين بانک در اين دوره 17 سکه تمام بهار آزادي به يک نفر، 17 سکه نيم بهار آزادي به دو نفر، 17 سکه ربع بهار آزادي به 3 نفر، يک ربع سکه بهار آزادي به يک هزار و 117 نفر و ميلياردها ريال جوايز نقدي ديگر به سپرده‌گذاران نيک‌انديش اين دوره اعطا مي‌کند.

بر اين اساس امتيازدهي به موجودي حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز اين بانک از ابتداي خرداد ماه 97 آغاز شده است و تا پايان شهريور ‌ماه سال جاري ادامه خواهد داشت.

بانک تجارت در فرودگاه اصفهان ارز مسافرتي پرداخت مي کند

بانک تجارت - به منظور تسهيل مسافرتهاي خارجي هموطنان ، بانک تجارت در فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان نيز نسبت به پرداخت ارز مسافرتي به متقاضيان اقدام مي کند.به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک تجارت ، رضا کيا مدير شعب اين بانک در استان اصفهان با اعلام اين مطلب گفت : متقاضيان و مسافران کشورهاي خارجي مي توانند با مراجعه به شعب منتخب اين بانک و ارائه گذرنامه معتبر ، کارت ملي ، بليط پرواز و ويزاي کشور مقصد اقدامات لازم براي دريافت ارز مسافرتي را انجام داده و با دريافت رسيد و تحويل آن به باجه مستقر در فرودگاه اصفهان ارز خود را دريافت کنند.

وي افزود: بانک تجارت همانند سنوات گذشته به عنوان بانک عامل در پرداخت ارز دانشجويي به شمار مي رود. اين بانک همچنين به بيماراني که روند درمان آن ها در داخل کشور ميسر نبوده و بايد براي مداوا به خارج از کشور اعزام شوند نيز ارز پرداخت مي کند.

اهداي هديه ايده برتر بانک ايران زمين در استان خوزستان

بانک ايران زمين - هاشم سوادعي احد يکي از جوايز ايده‌هاي برتر بانک ايران زمين را به خود اختصاص داد.

به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک مرکزي ، با هدف تشويق و ترغيب مشتريان جهت مشارکت در تدوين برنامه بازار يابي و تبليغاتي براي محصولات و خدمات بانک به ايده هاي برتر در بانک ايران زمين جوايز اهدا مي شود.

در همين راستا منصور کريميان مدير شعب استانهاي خوزستان و لرستان با حضور در شعبه بني هاشم خوزستان هديه ايده برتر را به هاشم سوادعي اهدا کرد.

تسهيلات اعطايي بانک رفاه به بخش هاي مختلف اقتصادي

بانک رفاه - بانک رفاه در دو ماهه نخست سال جاري، در بخش هاي کشاورزي، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگاني، خدمات و متفرقه بالغ بر 36.117 ميليارد ريال تسهيلات اعطا کرده است.

به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک رفاه، طي سال 96 و دو ماهه نخست سال 97، تعداد 13.021 فقره تسهيلات قرض الحسنه مشاغل خانگي، اشتغال زايي و کارفرمايان طرح هاي مدد جويي به مبلغ بيش از 1.479 ميليارد ريال به معرفي شدگان کميته امداد امام خميني (ره)، سازمان بهزيستي و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي از سوي اين بانک پرداخت شده است.بانک رفاه همچنين در مقطع دو ماهه نخست سال جاري تعداد 6 فقره تسهيلات به مبلغ 166ميليارد ريال از محل منابع قراردادهاي سپرده گذاري صندوق توسعه ملي اعطا کرده است.

ارائه خدمات بهتر در ناوگان حمل و نقل شهري با استفاده از کارت شهروندي

بانک شهر - شهردار دامغان با تاکيد بر آمادگي اين شهرداري براي صدور کارت شهروندي در شهر دامغان ،گفت: قطعا در کوتاهترين زمان زير ساختهاي لازم براي همکاري با بانک شهر در اين خصوص فراهم مي شود.

به گزارش آفرينش به نقل ازمرکز ارتباطات و روابط عمومي بانک شهر، مسلم نصرتي با اشاره به خدمات متفاوت اين بانک نسبت به ساير بانک ها، اظهار کرد: راه اندازيپيشخوان هاي شهرنت از جمله خدمات اين بانک به شمار مي رود که در نوع خود ابداعي خاص و کم نظير در خدمات رساني است.

نظر شما