شناسهٔ خبر: 26204967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح تابستانه نشاط معنوی در امامزاده های قزوین برگزار می شود

قزوین-ایرنا-معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین گفت : طرح تابستانه نشاط معنوی با عنوان بچه های خورشید در امامزاده های استان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی مجیدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه کلاس های تابستانی در قالب طرح نشاط معنوی در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار می شود،افزود: نام نویسی افراد برای شرکت در این طرح تا هشتم تیر ماه ادامه دارد.
وی اظهار داشت: کلاس های تابستانی به منظور غنی سازی اوقاف فراغت جوانان و نوجوانان در زمینه های مختلف فرهنگی،تربیتی،خلاقیت،ورزشی،قرآنی و اردوهای تابستانی برگزار می شود.
حجت الاسلام مجیدی با اشاره به اینکه کلاس های تابستانی در امامزاده حسین (ع)، امامزاده علی (ع)، حلیمه خاتون (س)،زبیده خاتون (س) و سلطان سید محمد (ص)برگزار می شود،گفت: همچنین این کلاس ها در امامزاده های شاخص هر شهرستان نیز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه شرکت در این طرح رایگان است، خاطر نشان کرد: تربیت نسل جوان و نوجوان برای حفاظت از نظام، انقلاب و اسلام از اهداف اجرای این طرح است و کودکان و نوجوانان با حضور در کلاس های فرهنگی و هنری این طرح با مسائل دینی و مذهبی آشنا می شوند.
معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی، گفت: اجرای طرح نشاط معنوی راهکاری برای رسیدن به این هدف والا است.
7390*3013

نظر شما