شناسهٔ خبر: 26202978 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مرکز رسیدگی به امور مساجد | لینک خبر

بسته ویژه خبری ششم اسفندماه:

مساجد استان دیالی عراق در آستانه بازگشایی

بازگشایی مساجد استان دیالی, برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در 5 مسجد تهران، امکان گذراندن دوره‌های آموزشی دارالقرآن امام علی(ع) در سراسر کشور و برپایی کرسی تلاوت مسجد النبی(ص) تهرانسر از عناوین مهم بسته ویژه ششم اسفند ماه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  پایگاه تخصصی مسجد, بسته ویژه خبری «مسجد» در نظر دارد بازتاب اخبار روزانه مساجد تهران در خبرگزاری‌ها را هر روز به صورت خلاصه به اطلاع علاقه‌مندان برساند. اخبار، اطلاعیه‌ها و خلاصه گزارش مساجد از جمله اخبار این بسته ویژه خبری هستند. 

 

 «جاستین ترودو» به همراه خانواده در مسجد جامع دهلی

به گزارش شبکه خبری «مجله سیدتی» جاستین ترودو؛ نخست وزیر کانادا به همراه خانواده خود روز پنج‌شنبه (سوم اسفندماه) از مسجد جامع تاریخی هند در دهلی بازدید کرد.

 

طرح امنیتی حفاظت از مساجد «قرناده» در شرق لیبی

به گزارش شبکه خبری «بوابه افریقا» عبدالعلیم المبروک؛ رییس مرکز پلیس قرناده وابسته به مدیریت نیروهای امنیتی شهر شحات شرق لیبی، گفت: طرح حفاظت از مساجد در این منطقه در حال اجرا است.

 

دوره‌های آموزشی دارالقرآن امام علی(ع) در سراسر کشور

مؤسس دارالقرآن امام علی(ع) اظهار کرد: اکنون در سراسر کشور، مکان‌هایی با عنوان دارالقرآن امام علی(ع) با حدود 20 هزار قرآن‌آموز فعالیت دارد.

 
گزارشی از کرسی تلاوت مسجد النبی(ص) تهرانسر
  جلسه آموزشی نصرالله قاسمی، پیشکسوت قرآنی شب گذشته در مسجد النبی(ص) تهرانسر و با حضور قرآن‌آموزان از سنین مختلف برگزار شد. گزارش کامل

 

برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در 5 مسجد تهران 

سید علی شاکری مدیر روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن، از برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در پنج مسجد تهران خبر داد و گفت: یکی از این کرسی‌های تلاوت، مسجد النبی (ص)دیگری در مسجد جامع الرسول(ص) با حضور حمید شفیع زاده و با حضور علی دولت آبادی نیز یک کرسی تلاوت در مسجد امام رضا (ع)، همچنین در بخش امنیت پرواز فرودگاه مهرآباد هم کرسی تلاوت قرآن با حضور سعید پرویزی برگزار واهد شد. جزئیات برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در 5 مسجد تهران را بخوانید.

 

دیوان وقف سنی: آغاز بازگشایی ۱۰۹ مسجد «دیالی»

به گزارش شبکه خبری «الموقف العراقی» طه المجمعی؛ مدیر وقف سنی دیالی گفت: دیوان وقف سنی روز جمعه (4 اسفند ماه) مسجد جامع مصعب بن عمیر در روستای امام ویس (45 کیلومتری شمال شرق بعقوبه) را بازگشایی کرد. به طور کلی بازگشایی 109 مسجدی که در سال 2014 میلادی به دلایل امنیتی درهای‌شان بسته شده بود، آغاز شده و ادامه دارد.

 

تجهیز مساجد مراکش به قرآن‌هایی به خط «بریل»

به گزارش شبکه خبری «طنجه» عبدالحی غلبزوری؛ مسوول منطقه‌ای وزارت اوقاف و امور اسلامی مراکش در منطقه تطوان در این باره، گفت: مساجد این منطقه برای سهولت استفاده روشندلان به نسخه‌هایی از قرآن به خط بریل مجهز می‌‌شوند. این اقدام در راستای چهارچوب قانون اساسی مراکش، منشورهای بین‌المللی در زمینه حقوق معلولان و پایبندی به تعالیم و آموزه‌های اسلام انجام می‌شود.

 

بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی در «مسجد شهید مطهری»

بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی تهران بزرگ، امروز، ششم اسفندماه از ساعت 14 تا 16 در مسجد شهید مطهری برگزار می‌شود. مسجد شهید مطهری در تهران، خیابان شهید مصطفی خمینی، میدان بهارستان واقع شده است.

 

گفتنی است، تعدادی از ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، دوشنبه، ۳۰ بهمن‌ماه در درگیری خیابان پاسداران تهران به شهادت رسیدند.

 

 

 

نظر شما