شناسهٔ خبر: 26202543 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شیراز میزبان چهار نمایشگاه برای خانواده‌ها شد

شیراز- ایرنا- چهار نمایشگاه با عنوان، کودک و نوجوان، اسباب‌بازی، سرگرمی و اوقات فراغت و نیز مادر و نوزاد به همراه نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه، تشریفات، سفره عقد، گل‌آرایی و خدمات زوج‌های جوان و همچنین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا در شیراز گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس، عصر سه‌ شنبه در آیین گشایش همزمان چهار نمایشگاه یاد شده اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها در پنج سالن و فضای باز نمایشگاهی در مساحتی افزون بر 18هزار مترمربع برپا شده است.
سید محمود موسوی افزود: چهار سالن سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا به ملزومات جهیزیه و فروش اقساطی کالا با زمینه فعالیت تولید و عرضه انواع مبلمان، سرویس خواب، دکوراسیون داخلی، کالای خواب، سرویس آشپزخانه، لوازم خانگی، فرش و لوازم دکوری و آتلیه، آرایشگاه، تشریفات مجالس و مزون عروس اختصاص یافته است.
وی، بیان کرد: در این نمایشگاه 132شرکت از سراسر کشور حضور دارند که 37 درصد از آن متعلق به فعالان استان فارس است.
موسوی ادامه داد: سالن حافظ نیز با مساحت 6 هزار متر مربع میزبان 80 شرکت از استان های فارس، قزوین، تهران، اصفهان و تبریز است.
او گفت: در این نمایشگاه، آخرین محصولات و دستاوردهای پرورش کودکان در زمینه نگهداری، ایمنی، هوش و استعداد و عرضه انواع اسباب بازی، بازی های فکری، آموزشی، پژوهشی، سیسمونی و اتاق کودک، مراکز خدمات درمانی، خدمات و آموزش های مرتبط به مادران، کتاب کودکان و نوجوانان، نرم افزارها و ربات های آموزشی ارایه شده است.
موسوی اظهار داشت: همچنین در حاشیه این نمایشگاه‌ها، جشنواره بزرگ خانوادگی برج دومینو و اَبر بازی های فکری و سرگرمی برگزار می‌شود.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس، گفت: هدف از برگزاری این چهار نمایشگاه، رویکرد ویژه به مسایل و نیازهای اساسی خانواده‌ها به ویژه مادر و نوزاد، کودک و نوجوان و زو‌ج‌های جوان و همچنین فراهم‌آوردن فضای مناسب برای عرضه کالاهای خدماتی، آموزشی، مشاوره‌ای و توجه به سلامت روانی، سرگرمی و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.
موسوی اضافه کرد: این نمایشگاه با عرضه کالا و خدمات به‌ صورت اقساطی و همچنین ارایه تسهیلات خرید کالا، به رفاه اقتصادی خانواده‌ها نیز توجه کرده است.
وی افزود: همچنین متولیان این نمایشگاه‌ها برای تمام گروه‌های سنی و خانواده ها، برنامه‌های مختلف و جذابی تدارک دیده اند که می‌تواند برای کودکان و نوجوانان شادابی و نشاط به همراه داشته باشد.
این چهار نمایشگاه‌ تا روز دوم تیرماه 97 از ساعت 17 تا 22 برای بازدید علاقه‌ مندان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.
7375 /6118

نظر شما