شناسهٔ خبر: 26202153 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به ریاست معاون وزیر کشور؛

سومین نشست شورای سیاستگذاری همایش اربعین حسینی برگزار شد

تهران - ایرنا - سومین نشست شورای سیاستگذاری همایش بین المللی اربعین حسینی به ریاست معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این نشست که عصر امروز - سه شنبه - به ریاست «حسین ذوالفقاری» معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی و با حضور سایر اعضای شورا از جمله برخی صاحبنظران حوزه و دانشگاه در سالن شهید رجایی ستاد وزارت کشور برگزار شد، اعضا پیش نویس دستورالعمل برگزاری همایش بین المللی اربعین حسینی را بررسی و جمع بندی کردند.
همچنین مقرر شد با جمع بندی بررسی های قبلی، تاریخ قطعی برگزاری همایش بین المللی اربعین حسینی(ع) در جلسه آینده شورا، نهایی شده و اعلام شود.
نخستین نشست شورای سیاستگذاری همایش بین المللی اربعین حسینی در اردیبهشت ماه 97 و دومین نشست این شورا نهم خرداد برگزار شد.
گفتنی است ؛ دومین همایش بین‌‌المللی علمی اربعین 3 و 4 آبان ماه 1396 در دانشگاه کربلا و با همکاری ستاد فرهنگی اربعین کشور و دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد؛ این همایش با حضور بیش از 300 نفر از مسئولین عالی رتبه دو کشور و روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مؤسسات مرتبط و اندیشمندان تراز اول حوزه علوم انسانی دو کشور ایران و عراق برگزار شد.
سیام**3070**1449

نظر شما