شناسهٔ خبر: 26202044 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اسکوچیچ: شیوه کی‌روش محتاطانه اما خطرناک است

منبع: خبرآنلاین

اسکوچیچ می‌گوید:«فوتبال ایران به این تاریخ‌سازی نیاز داشت.»

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق خونه به خونه بابل در مورد عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه گفت: «تیم ملی شرایط خوبی را برای خود ساخت. بازیکنان کارلوس کی روش با استفاده از یک شیوه محتاطانه اما خطرناک، حریف را غافلگیر کردند. من از خواندن صحبت های بعد از بازی سرمربی مراکش اصلا تعجب نکردم چون او واقعا غافلگیر شده بود.»

 

اسکوچیچ ادامه داد: «عملکرد تیم ملی ایران به عقیده من حیرت آور بود. ایران توانست به خوبی حریفش را آنالیز کرده و طوری بازی کند که مراکش فریب بخورد. این کار از تیم های سطح بالا بر می آید و خوشحالم که پیروزی ایران را در اولین گام از رقابت های جام جهانی مشاهده کردم. این برد می تواند برای فوتبال ایران بسیار مهم باشد زیرا تمام ابعاد فوتبالی ایران به چنین تاریخ سازی احتیاج داشت و از این به بعد باید در انتظار رشد لیگ ایران و تیم های پایه باشیم.»

این مربی کروات در نهایت در مورد تیم ملی کرواسی نیز گفت: «گروهی که کرواسی در آن قرار دارد، با حضور آرژانتین، نیجریه و ایسلند واقعا سخت است اما کرواسی شروع بی نظیری داشت و توانست پس از پیروزی مقابل نیجریه، حتی به صعود به عنوان تیم اول نیز امیدوار شود چون آرژانتین و ایسلند نیز مساوی کرده اند. من فکر می کنم پیشروی ایران و کرواسی در جام جهانی ادامه داشته باشد.»

نظر شما