شناسهٔ خبر: 26202020 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

قول پاداش نجومی پادشاه اسپانیا برای شکست ایران

پادشاه اسپانیا در تماس تلفنی به سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور قول پاداشی نجومی داد و گفت: بدان که یک ملت منتظر پیروزی شما برابر ایران هستند.

صاحب‌خبر -

سرویس ورزش مشرق - فیلیپ پادشاه اسپانیا در تماسی تلفنی خطاب به فرناندو هیرو سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: گاوسیاه و زخمی اسپانیا همان چیزی است که وارد میدان خواهد شد، شما نباید هویت، تاریخ و کشورتان را دست کم بگیرید.

پادشاه اسپانیا در این تماس تلفنی بر اهمیت صعود مقتدرانه اسپانیا از گروه خود تاکید کرد و به هیرو گفت: تساوی برابر پرتغال باعث نگرانی نشد، به هر حال این یک بازی بزرگ و سخت بود و ما برابر قهرمان اروپا ایستادگی کردیم، خوشحالم که بحران تغییر مربی در تیم از بین رفته و مدیریت خوب شما باعث شده که با روحیه خوب به ادامه راه فکر کنیم.

پادشاه اسپانیا در پایان این تماس تصریح کرد: این یک تماس غیر رسمی و دوستانه است و از شما می خواهم سلامم را به همه بازیکنان برسانید. همه ما منتظر پیروزی و موفقیت شما هستیم و بدانید که یک ملت منتظر هستند نه یک پادشاه.

گفته می شود پادشاه اسپانیا وعده پاداش خود را چند برابر کرده و به هیرو و بازیکنانش گفته که در انتظار پاداشی تاریخی و بزرگ باشند.

نظر شما