شناسهٔ خبر: 26201833 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لقمان:

فرودگاه الحدیده همچنان تحت کنترل ارتش و کمیته های مردمی یمن است

سخنگوی ارتش یمن ضمن تکذیب ادعاهای ائتلاف سعودی درباره تسلط بر فرودگاه الحدیده گفت: نبرد در ۲۰ کیلومتری این فرودگاه در جریان است و فرودگاه هنوز تحت کنترل ارتش و کمیته های مردمی یمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، شرف غالب لقمان سخنگوی ارتش یمن به بیانیه های صادره از ائتلاف سعودی درباره سقوط فرودگاه الحدیده واکنش نشان داد.

وی افزود: نبرد همچنان ادامه دارد و همه آنچه گفته می شود موضع گیری رسانه ای است. نبرد میان ارتش و کمیته های مردمی و نیروهای مورد حمایت ائتلاف عربی در ۲۰ کیلومتری فرودگاه الحدیده در منطقه النخیله در جریان است و فرودگاه همچنان تحت کنترل نیروهای ارتش و کمیته های مردمی است و نیروهای ائتلاف و حامیان آنها نتوانسته اند به سوی آن پیشروی کنند و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی آنها را در النخیله محاصره کرده اند و آنها قادر به پیشروی به سوی فرودگاه نیستند

سخنگوی ارتش درباره ادعاهای مطرح شده از سوی ائتلاف سعودی مبنی بر حمله به منازل و محله های مسکونی با تانک در الحدیده از سوی ارتش یمن هم گفت: این بی اساس است و هر آنچه در این راستا بیان می شود در راستای هجمه رسانه ای است زیرا ارتش یمن مرتکب این جنایت نمی شود کما اینکه الحدیده هنوز تحت کنترل ارتش است و در آن درگیری وجود ندارد.

شایان ذکر است که قبلا ائتلاف سعودی مدعی تسلط بر فرودگاه الحدیده شده بود.

نظر شما