شناسهٔ خبر: 26201179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران:

پول مرکبات خریداری شده برای بازار شب عید پرداخت نشده است

ساری - مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: به‌رغم گذشت سه ماه از سال جاری هنوز باغداران وجه مرکبات خریداری‌شده برای تنظیم بازار شب عید را از دولت دریافت نکرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شعبانی عصر سه‌شنبه در جمع کارشناسان کشاورزی مازندران با عنوان اینکه هنوز پول مرکبات برای تنظیم خرید بازار شب عید را هنوز نگرفته‌ایم خواستار برنامه‌ریزی برای پرداخت آن شد.

وی بابیان اینکه پایداری نگین بخش کشاورزی امری مهم است گفت: کشاورزی کاری سخت و طاقت‌فرسا است و کشاورزان به‌حق و حقوق خود نرسیده‌اند اما لازمه حمایت از بخش کشاورزی این است که از نگین کشاورزی کشور صیانت کنیم و پایداری کشاورزی نیازمند برنامه و مدیریت طبیعی است.

وی خواستار واگذاری امتیازات و اختیارات تام به روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی در شمال کشور شد و گفت: کشاورز و باغدار با زحمت فراوان محصول تولید می‌کند اما حمایت ها ضعیف است.

مدیرعامل اتحادیه باغداران با اظهار اینکه زمین‌های کشاورزی هرروز در حال خرد شدن است خواهان تقویت بخش‌های تعاونی و اتحادیه‌های تعاونی در بخش کشاورزی و تولید شد.

وی با اشاره به اینکه بدنه جهاد کشاورزی چابک نیست افزود: هنوز تجربه واگذاری امور و تقویت کارهای کشاورزی به تعاونی‌ها را سپری نکرده‌ایم و توجه و نگاه به تشکل‌ها و تعاونی‌ها بسیار کارساز خواهد بود.

نظر شما