شناسهٔ خبر: 26201158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله طه محمدی:

کمک به فقرا و یاری رساندن به هم نوع اجر بالایی دارد

امام جمعه همدان گفت: کمک به فقرا و ایتام و یاری رساندن به هم نوع خود اجر بالایی دارد ولی چه بهتر است که برای انجام این قبیل کارها بخشنامه ای عمل نکنیم و برای رضای خدا وارد میدان شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان بعد از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا بهرامی رییس عقیدتی سیاسی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به لزوم دستگیری از نیازمندان گفت: یکی از عادت های حسنه دین اسلام زیارت اخوان است.

وی افزود: در گذشته که فضای مجازی و تکنولوژی های امروزی نبود خانواده ها هر شب به دیدار یکدیگر می رفتند اما متاسفانه این سنت حسنه از بین رفته و صله رحم کم رنگ شده است.

امام جمعه همدان جویا شدن از احوال یکدیگر را دارای ارزش بالایی عنوان کرد و گفت: زیارت جانبازان و بیماران سنت بسیار حسنه ای است که باید روز به روز برای احیای آن در جامعه بیشتر تلاش کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از کارها را ما کوچک و ناچیز فرض می کنیم در صورتی که این اشتباه است زیرا تمام کارها را باید به خداوند وصل کنیم آن موقع کوچکترین کارها را نیز با عشق و علاقه انجام خواهیم داد.

آیت الله طه محمدی به جایگاه افراد مومن در دین اسلام پرداخت و گفت: انسان مومن چنان جایگاهی در نزد خداوند دارد که حجت خدا بر روی زمین با مریضی بندگان مریض و با شادی آن ها شاد می شود.

وی خاطر نشان کرد: شغل شما از این جهت که به یاری دیگران می روید و به دنبال از بین بردن غم و اندوه دیگران هستید بسیار با ارزش و گرانقدر است و باید قدر آن را بدانید.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان عظمت شهدا را بسیار بالا دانست و گفت: در کل کشور همه به زیارت شهدا می روند اما این نکته را فراموش می کنند که حاجات خود را از این شهدای گرانقدر طلب کنند زیرا شهدا دار و ندارشان را با خدا معامله کرده اند.

وی در پایان تاکید کرد: کمک به فقرا و ایتام و یاری رساندن به هم نوع خود اجر بالایی دارد ولی چه بهتر است که برای انجام این قبیل کارها بخشنامه ای عمل نکنیم و برای رضای خدا وارد میدان شویم./979/پ203/ب1

نظر شما