شناسهٔ خبر: 26201134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد:

جمع آوری۳۲۳ میلیون تومان فطریه توسط بهزیستی خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی از روز عید فطر تاکنون ۳۲۳ میلیون تومان فطریه و کفاره به بهزیستی و مؤسسات خیریه تحت نظارت آن پرداخت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، علی عرب نژاد امروز (29 خرداد) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال با همکاری 40 موسسه برگزیده تحت نظارت بهزیستی خراسان جنوبی در 405 پایگاه جمع آوری و استقرار 900 صندوق در این پایگاه ها در سطح استان کار جمع آوری فطریه و کفارات مردم استان صورت گرفت، اظهار داشت: تاکنون بالغ بر 323 میلیون تومان فطریه و کفاره بر اساس گزارش های لحظه ای موسسات و ادارات شهرستان ها جمع آوری شده که این مبلغ 220 میلیون تومان مربوط به فطریه است.

 

وی افزود: مبالغی که توسط موسسات و مراکز تحت نظارت جمع آوری شده است با هماهنگی و نظارت بهزیستی برای نگهداری و کمک به معلولان مراکز شبانه روزی کودکان، مراکز نگهداری شبانه روزی و کمک به خانواده های نیازمند معلول و زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست هزینه می شود.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته 306 میلیون تومان فطریه و کفاره در استان جمع آوری شد، ادامه داد: آمارها تاکنون نشان دهنده از رشد 6 درصدی کمک ها مردم به بهزیستی و موسسات تحت نظارت حکایت دارد که وظایف اجرایی در حیطه نگهداری معلولان و حمایت از اقشار آسیب پذیر اجتماع را برعهده دارند.

 

عرب نژاد ضمن تشکر از مردم و خیرین که در ماه مبارک رمضان با کمک های خود سفره نیازمندان و محرومین تحت حمایت بهزیستی را پررنگ تر کردند از برگزاری طرح میمانی خدا و ضیافت مهر بعنوان دو طرح مهم اجرا شده در ماه مبارک توسط بهزیستی یاد کرد.

نظر شما