شناسهٔ خبر: 26200642 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برگزاری اولین جلسه کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) با کلانشهر‌های کشور

خبرگزاری میزان- معاون خدمات شهری شهرداری تهران در اولین جلسه کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) با کلانشهر‌های کشور گفت: با تمام توان و در چارچوب وظایف خود در کمیته خدمات شهری ستاد اربعین حسینی (ع) فعالیت خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

برگزاری اولین جلسه کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) با کلانشهر‌های کشوربه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مجتبی یزدانی در اولین جلسه کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) که با حضور معاونان خدمات شهری کلانشهر‌های مشهد، اصفهان، شیراز، همدان، کرج، اراک، کاشان، زاهدان، خرم آباد، اردبیل و معاونان خدمات شهری مناطق ۲، ۴، ۵، ۶ و ۱۴ و در راستای انجام هماهنگی‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد، گفت: براساس تصمیمات متخذه در ستاد مرکزی اربعین حسینی در وزارت کشور ۸ کمیته در این ستاد تشکیل شده است که کمیته خدمات شهری برعهده این معاونت است.

یزدانی در ادامه گفت: این جلسه در راستای هماهنگی‌های بین استانی و تعیین وظایف و مسوولیت‌های هر کلانشهر و مناطق ۲، ۴، ۵، ۶ و ۱۴ مستقر در مرز‌های (مهران، شلمچه، چزابه) و شهر کوت در خصوص موضوعات حوزه خدمات شهری برگزار شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته در برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در مرز‌ها و نیز در شهر‌های نجف و کربلا و شهرکوت، با تمام توان و در چارچوب وظایف خود در این کمیته فعالیت خواهیم کرد.

مهندس یزدانی در این جلسه در خصوص احصاء موضوعات، تقسیم وظایف، نظم بخشی به امور، چگونگی اعزام نیرو و تجهیزات لازم، کاهش هزینه ها، استفاده از ظرفیت خیرین و... تاکید و در خصوص این موضوعات بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است در این جلسه معاونان خدمات شهری کلانشهر‌های کشور به بیان نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی برگزاری پیاده روی اربعین حسینی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود هر کلانشهر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما