شناسهٔ خبر: 26200601 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

از پخش زنده مسابقه فوتبال "ایران - اسپانیا" تا تازه‌ترین اکران‌های سینماهای اصفهان

R41346/P41362/S6,51/CT7

همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه، پردیس سینمایی چهارباغ و سینما سپاهان اصفهان در روز چهارشنبه مسابقه فوتبال "ایران - اسپانیا" را به صورت به نمایش می‌گذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه،پردیس سینمایی چهارباغ و سینما سپاهان اصفهان در روز چهارشنبه مسابقه فوتبال "ایران - اسپانیا" را به صورت زنده به نمایش می‌گذارد.

پیش فروش بلیط پخش زنده مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 روسیه در سایت اینترنتی سینما سپاهان و پردیس سینمایی آغاز شده است.

همچنین سینماهای اصفهان این‌روزها تازه‌ترین فیلم‌های سینمای ایران به روی پرده دارد.

سینما فلسطین این‌روزها فیلم "دلم می‌خواد"  ساخته بهمن‌ فرمان‌آرا را، کمدی "تگزاس" ساخته مسعود اطیابی و "لاتاری" ساخته محمد حسین مهدویان در حال نمایش است.

سینمایی "دلم می‌خواد" روایتی از نویسنده‌ای است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می‌انگیزد.

رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، آرمینه زیتون چیان، صابر ابر، رویا نونهالی، علی سرابی، پیام دهکردی، ندا مقصودی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولتشاهی، احمد ساعتچیان و مریم بوبانی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

همچنین فیلم سینمایی "تگزاس" ساخته مسعود اطیابی را در سالن پردیس سینمایی چهارباغ و سینما فلسطین  به نمایش در آمده است.

حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، توگان تی شی را، آدریانو تولوزا تی آگو متوس، فرانسین لیما، لی بوم بوم بازیگران فیلم هستند که در خلاصه داستان فیلم آمده: هیچوقت یه ایرانی رو تهدید نکن، حتی تو تگزاس!

"لاتاری" فیلمی با کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال 1396 است. امیرعلی (ساعد سهیلی) و نوشین (زیبا کرمعلی) دو جوان بیست و یکی دوساله قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده‌ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده‌اند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یک رؤیای مشترک دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا است. این فیلم در سینماهای سپاهان، فلسطین، قدس نیز در حال اکران است.

سینما سپاهان نیز این روزها فیلم "خجالت نکش" ساخته رضا مقصودی و "چهارراه استانبول" ساخته مصطفی کیایی، "دشمن زن" ساخته کریم امینی را به روی پرده دارد.

"خجالت نکش" تازه‌ترین اثر رضا مقصودی است که احمد مهران فر, شبنم مقدمی, سام درخشانی, شهره لرستانی, لیندا کیانی, الناز حبیبی,سیدعلی صالحی, سمیرا حسینی, بانیپال شومون, میثاق جمشیدی, علیرضا رئیسی, فرانک تمنایی,کاوه آهنگر در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم  که در سالن شماره یک سینما سپاهان در حال اکران است داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی کمیک و بامزه می‌کند. اتفاقاتی که در نهایت بب جدال این دو با یکدیگر می‌شود و… .

"چهارراه استانبول" به کارگردانی مصطفی کیایی با تم اجتماعی در پردیس سینمایی چهارباغ و سینما سپاهان در حال اکران است.

این فیلم در خلاصه این فیلم آمده است که بهمن و احد تولیدی ورشکسته‌ای در پلاسکو دارند و از دست طلبکاران و اهالی پلاسکو فراری‌اند، روز حادثه بهترین زمان برای فرار از دست آن‌هاست.

بهرام رادان, محسن کیایی, سحر دولتشاهی, رعنا آزادی ور, ماهور الوند, مهدی پاکدل و مسعود کرامتی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین فیلم سینمایی "دشمن زن" ساخته کریم امینی با بازی سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مونا شناس و امیرحسین آرمان در سینما سپاهان در حال اکران است.

این فیلم پاسخ کمدی به این سئوالی است که چرا هرچی دشمن زنه بعد از یه مدت تو زرد از آب در میاد و میشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟

انتهای پیام/ ز

نظر شما