شناسهٔ خبر: 26200407 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با والی در حال مذاکره هستیم

باقری‌نیا: شاید به اردوی ترکیه برویم/ نباید از تیم ملی توقع بیجا مقابل اسپانیا داشته باشیم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: در حال پیگیری هستیم تا اگر امکانش بود یک اردو در ترکیه برگزار کنیم و گرنه اردوی بعدی ما هم در ایران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

عبدالمجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فولاد خوزستان، گفت: طبق تصمیمی که گرفتیم قرار شده در مورد نقل و انتقالات صحبت نکنیم و اگر بحث و موضوعی در این مورد هست در سایت باشگاه اعلام شود که جای هیچ بحثی نباشد. به همین خاطر من در مورد مسائل نقل و انتقالاتی باشگاه صحبت نمی‌کنم.

وی در مورد اردوی شهر کرد، عنوان کرد: از روز گذشته اردوی شهر کرد آغاز شده است. این اردو به مدت 10 روز برگزار می‌شود. این اردو برای انجام کار بدنسازی برای فصل 97-98 است. در این اردو بازی دوستانه نداریم.

سرپرست فولاد در مورد اینکه  آیا اردوی خارجی هم برگزار می‌کنند، گفت: در حال پیگیری هستیم تا اگر امکانش بود یک اردو در ترکیه برگزار کنیم و گرنه اردوی بعدی ما هم در ایران خواهد بود.

باقری‌نیا در مورد اینکه آیا سیروس نعمتی نژاد از کادرفنی فولاد جدا شده است، خاطرنشان کرد: بله او امسال در کادرفنی حضور ندارد و موسوی سواری به عنوان جایگزین در این اردو فعالیت می‌کند.

سرپرست فولاد در مورد وضعیت ایوب والی، اظهار داشت: هنوز مذاکرات باشگاه با او به نتیجه نرسیده است. هر بازیکن دیگری که ما می‌خواستیم در تیم حضور دارد و در حال تمرین است.

وی در مورد دیدار تیم ملی ایران مقابل اسپانیا، گفت: نظر همه در مورد بازی با اسپانیا مشترک است که ما باید به مصاف یک ابر قدرت در جام جهانی برویم. اسپانیا در بازی اول مالک مطلق مسابقه بود. این بازی برای ما خیلی سخت تر از مسابقه قبل است. از بعد روانی مقابل بزرگترین بازیکنان دنیا دیدار داریم و از لحاظ تیمی هم اسپانیا شاید بتوانیم بگوییم که بهترین بازی را انجام می‌دهد. اینطور نیست که با دفاع مقابل اسپانیا هم بتوانیم مقاوت کنیم. باید ببینم ترفند کی‌روش برای این بازی چیست. اسپانیا با توجه به بازی اول تیم ایران را می‌شناسد. نباید از تیم ملی توقع بیجا داشته باشیم. همین که یک بازی آبرومند ارائه دهیم می‌تواند باعث خوشحالی همه ما شود.

انتهای پیام/ا

نظر شما