شناسهٔ خبر: 26197940 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

گردان‌های حزب الله عراق:

به جنایت آمریکا در مرز با سوریه پاسخ خواهیم داد

ابنا

گردان‌های حزب الله عراق در واکنش به بمباران مواضع خود توسط جنگنده های آمریکایی در مرز با سوریه تأکید کرد که پاسخ منابسی به این جنایت خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ گردان های مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور پیامی به جنایت آمریکا مبنی بر بمباران مواضع این گردان ها در مرز با سوریه واکنش نشان داد.

این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحيم 

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا خُذُوا حِذْرَكُمْ فَانفِرُوا ثُبَاتٍ أَوِ انفِرُوا جَمِيعًا

صدق الله العلي العظيم

از شهادت و مجروح شدن جمعی از اعضای گردان های حزب الله بر اثر بمباران توسط جنگنده های شرور صهیونیستی و آمریکایی به هیچ وجه شگفت زده نشدیم زیرا حضور ما در مرز میان عراق و سوریه با هدف پیگرد بازماندگان گروه جنایتکار د اعش و نابودی آنان و همچنین محافظت از مرزهای عراق صورت می گیرد.

این مساله سبب ناراحتی آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنها در منطقه می شود چرا که آنها نسبت به باقی ماندن گروه تروریستی داعش و سایر گروه های تروریستی حرص فراوانی دارند.

آنان می خواهند تروریسم همچنان در پیکر امت اسلامی حضور داشته باشد تا از آن به عنوان بهانه ای جهت بقای پایگاه های نظامی در منطقه به ویژه در نزدیکی مرزهای عراقی و سوری استفاده کنند.

این جنایت شنیع دروازه نبرد با رژیم صهیونیستی و پروژه های آمریکایی را بازگشایی می کند و ما در گردان های حزب الله به هیچ وجه نسبت به این نبرد شک و تردید نداریم.

افتخار بسیار بزرگی است که خون پاک ما توسط فرزندان قاتلان انبیا ریخته شود و بر این اساس به ایمان بالایی مبنی بر درست بودن راه و مسیرمان دست یافته ایم. مجاهدان گردان های حزب الله آرزوی شهادت در راه نبرد با رژیم صهیونیستی غاصب و آمریکای شرور را دارند.

بدون شک ترامپ احمق و نتانیاهو به خوبی می دانند که چه کسانی روز گذشته به شهادت رسیدند و به چه فرهنگی و عقیده و تاریخی وابسته هستند.

مجاهدین ما از برگزیده ترین نیروها هستند و خون آنان بسیار گرانبهاست بنابراین اجازه نمی دهیم جنایت هدف قرار گرفتن آنان از یادها برود و در روزهای آینده مشخص خواهد شد که کدام جنایتکارانی به این جنایت شنیع دست زده و به مرزهای عراق تجاوز کرده اند. در آن صورت پاسخ مناسبی به این جنایت خواهیم داد.

گفتنی است سازمان بسیج مردمی عراق روز گذشته در پی بمباران مواضع خود توسط جنگنده های آمریکایی در مرز عراق و سوریه پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: ساعت 22 یکشنبه شب جنگنده های آمریکایی به مواضع تیپ 45 و 46 بسیج مردمی در مرز با سوریه حمله کرده و دو موشک شلیک کردند که طی آن 22 تن شهید و 12 تن دیگر مجروح شدند.

..............

پایان پیام / 326

نظر شما