شناسهٔ خبر: 26197654 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حاشیه‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

فرشته نجات انگیس کیست؟ / شبح لاروخای ۲۰۱۴ بالای سر آلمان/ کلید موفقیت ایران برابر اسپانیا چیست؟

خبرگزاری میزان- ستاره گلزن تاتنهام با موقعیت شناسی و حضوری هوشمندانه در مقابل دروازه تیم ملی تونس در اواخر بازی موفق شد تک گل برتری بخش انگلیس را به ثمر برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،پنج روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ گذشته و در این پنج روز حواشی و اتفاقات جالبی رخداد داده است که به طور اختصار آنها را مرور می کنیم.

فرشته نجات انگیس کیست؟

به نظر می‌رسد با توجه به ناکامی مدعیان بزرگ در روز‌های اخیر و البته به روال بازی انگلیس برابر تونس، سه شیر‌ها دیگر تیم مدعی ناکام در روسیه ۲۰۱۸ لقب بگیرند، اما هری کین در دقایق پایانی سرنوشت را تغییر داد.

فرشته نجات انگیس کیست؟ / شبح لاروخای ۲۰۱۴ بالای سر آلمان/ کلید موفقیت ایران برابر اسپانیا چیست؟
ستاره گلزن تاتنهام که در سال‌های اخیر همیشه در کورس کفش طلای اروپا حضور داشته، با موقعیت شناسی و حضوری هوشمندانه در مقابل دروازه تیم ملی تونس در اواخر بازی موفق شد تک گل برتری بخش انگلیس را به ثمر برساند تا آن‌ها بعد از ۱۲ سال در اولین دیدار جام جهانی به ۳ امتیاز دست یابند.
 
هوندا-روسیه؛ ٥ سال پس از جدایی
 
تیم ملی ژاپن امروز باید اولین نبرد خود را در ورزشگاه مورودویا روسیه برابر کلمبیا برگزار کند.کیسوکه هوندا ستاره تیم ملی ژاپن که اکنون در تیم پاچوکا مکزیک عضویت دارد، از سال ٢٠٠٩تا ٢٠١٤در تیم زسکامسکو عضویت داشت و به خوبی با کشور روسیه آشناست.
 
بدشانسی ستاره تونس مقابل انگلیس
 
دروازه‌بان اصلی تونس در جام جهانی به دلیل مصدومیت تنها ۱۵ دقیقه مقابل انگلیس در ترکیب حضور داشت.در تمام بازی‌های جام جهانی حداقل یک بازیکن به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفته، ولی بدشانسی معز حسن که مقابل انگلیس خوش درخشیده بود، اجازه نداد او بیشتر از ۱۵ دقیقه در زمین حضور داشته باشد.
فرشته نجات انگیس کیست؟ / شبح لاروخای ۲۰۱۴ بالای سر آلمان/ کلید موفقیت ایران برابر اسپانیا چیست؟
با این حال که معز حسن دقایقی کمی در بازی بوده، اما بسیاری از هواداران فوتبال در توئیتر اعلام کرده‌اند برای انتخاب بهترین بازیکن فیفا در مسابقه انگلیس و تونس، به او رای می‌دهند.
 
سه نکته‌ی مهم که انگلیسی‌ها فاش کردند
 
شروع طوفانی انگلیسی‌ها در نیمه‌ی اول تونس را درمانده کرده بود و اگر مهاجمین سه شیرنشان دقت بیشتری داشتند، مسلماً برد پرگلی نصیب انگلیسی‌ها می‌شد.
این بازی، اما سه نکته‌ی مهم درباره‌ی تیم ملی انگلیس به همه‌ی فوتبالدوستان گوشزد کرد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
۱- کین می‌تواند در صحنه‌های جهانی بدرخشد
۲- مگوایر به سرعت در حال پیشرفت و پخته شدن است
۳- هولیگان‌ها این بار در خانه مانده‌اند
 
شبح لاروخای ۲۰۱۴ بالای سر آلمان
 
تمرین امروز صبح آلمان‌ها در مسکو با صورت‌های سنگی و با یک دستور صادرشده از طرف سرمربی آغاز شد: تمام برنامه‌های مطبوعاتی لغو و تمرین پشت در‌های بسته انجام شود.
 
فرشته نجات انگیس کیست؟ / شبح لاروخای ۲۰۱۴ بالای سر آلمان/ کلید موفقیت ایران برابر اسپانیا چیست؟
 
پیروزی سوئد در مقابل کره‌ی جنوبی، حالا آلمان را به شدت نگران کرده. آلمان‌ها اگر می‌خواهند از فاجعه‌ی بزرگ جلوگیری کرده و خیلی زود، در مرحله‌ی گروهی با جام جهانی خداحافظی نکنند، باید روز شنبه در شهر سوچی، سوئد را حتماً شکست دهند. اتفاقی که در برزیل برای اسپانیا و در کره‌ی جنوبی برای فرانسه افتاده بود. آلمان حالا با پوست و گوشت خود احساس می‌کند مدافع عنوان قهرمانی بودن، چه بار سنگین و دشواری است. آلمان‌ها در عین حال به بازی‌های گروه E. هم نیم‌نگاهی دارند. چون اگر در گروه خود به عنوان تیم دوم صعود کنند، این احتمال وجود دارد که در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی با برزیل روبرو شوند.
 
 
تنها گروهی که روز اول تکلیفش مشخص شد
 
پنجمین روز جام جهانی با برگزاری ۳ دیدار از گروه‌های F. و G. جام جهانی پیگیری شد و نتایجی قابل پیش بینی به دست آمد. شاید بتوان گفت: با نتایج به دست آمده بلژیک و انگلیس طبق انتظار از گروه صعود کنند.
 
 
کلید موفقیت ایران برابر اسپانیا از نظر دستیار کی‌روش
 
اوسیانو داکروز، دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با «رادیو مارکا» اسپانیا،در خصوص بازی چهارشنبه شب تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا گفت: کلید موفقیت مقابل اسپانیا این است که اجازه فکر کردن به آن‌ها را ندهیم.
 
طلسم انگلیسی‌ها پس از ۲۰ سال شکسته شد
 
تیم ملی انگلیس در دیدار مقابل تونس موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.هری کین در این بازی دو گل به ثمر رساند و نقش مهم و تاثیرگذار خود را در این بازی نشان داد.
انگلیسی‌ها در شرایطی مقابل این تیم آفریقایی به پیروزی رسیدند که برای اولین بار از سال ۱۹۹۸ در بازی اول خود در جام جهانی توانستند دو گل به ثمر برسانند.
 
اخراج مهاجم کرواسی از اردوی تیم ملی
 
فرشته نجات انگیس کیست؟ / شبح لاروخای ۲۰۱۴ بالای سر آلمان/ کلید موفقیت ایران برابر اسپانیا چیست؟
 
امروز اخباری در مورد عدم تمکین نیکولا کالینیچ مهاجم تیم ملی کرواسی از تصمیم زلاتکو دالیچ مبنی بر حضور او در میدان در دیدار برابر نیجریه در اواخر بازی به جای ماریو مانزوکیچ شنیده شده و این اخبار با خروج کالینیچ از لیست تیم ملی کرواسی تایید شد.
 
روزبه چشمی غیر از جام‌جهانی دیگر چه‌چیزی را از دست داد؟
 
مصدومیت تلخ و بدهنگام روزبه چشمی باعث شد تا این مدافع آماده، خیلی زود جام جهانی را برای خود پایان یافته ببیند.او که در بازی مقابل مراکش عملکرد خوبی داشت، با مصدومیتی که حداقل یک ماه به طول خواهد انجامید ادامه این رقابت‌ها را از دست داد.
به این ترتیب و با توجه به مدت زمان مصدومیت چشمی، این بازیکن شانس حضور در تمرینات پیش فصل را هم از دست می‌دهد تا استقلال و وینفرد شفر هم به سهم خود از این مصدومیت متضرر شوند.
 
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
 

نظر شما