شناسهٔ خبر: 26197502 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

میان دبیرخانه شورای نمایندگان ولی‌فقیه در مناطق قومی و ستاد کانون‌های مساجد، انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه‌ای برای وحدت

خبرگزاری شبستان: تفاهم‌نامه همکاری میان دبیرخانه شورای نمایندگان ولی‌فقیه در مناطق قومی و ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور به امضای مسئولان این دو مجموعه رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دبیرخانه شورای نمایندگان ولی‌فقیه در مناطق قومی و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز (سه شنبه 29 خردادماه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق عرب‌نیا و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی در محل دبیرخانه شورای نمایندگان ولی‌فقیه در مناطق قومی برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش، ساماندهی، حمایت و نظارت بر فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تقویت روحیه تولیدمحوری، تقریب و وحدت مذاهب اسلامی بر اساس رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و احیای کارکردها و نقش واقعی مساجد در راستای تحقق مسجد تراز اسلامی از مهم‌ترین اهداف امضای این تفاهم‌نامه همکاری بود.

 

بر اساس این گزارش، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور طبق این تفاهم‌نامه همکاری متعهد شد تا از فعالیت‌های این کانون‌ها که با دبیرخانه شورای نمایندگان ولی‌فقیه در مناطق قومی مرتبط هستند حمایت کند و همچنین برای شناسایی و تکریم برترین آن‌ها اقدام کند.

 

همچنین دبیرخانه شورای نمایندگان ولی‌فقیه در مناطق قومی متعهد شد تا برای حضور هدفمند فعالان فرهنگی مساجد در راستای فرهنگ وحدت‌آفرین و تقریب مذاهب اسلامی بستر لازم را فراهم آورد و ضمنا اهتمامی جدی به گسترش فرهنگ وحدت و تقریب مذاهب اسلامی از طریق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد داشته باشد.

 

 

 

نظر شما