شناسهٔ خبر: 26197493 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

در ۲۴ ساعت گذشته؛

۵۱۳ سارق در تهران دستگیر شدند

خبرگزاری ایرنا

رئیس پلیس تهران بزرگ از انهدام ۱۹ باند سرقت و دستگیری ۵۱۳ سارق و مالخر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از اموال و کالا‌های کشف شده در عملیات طرح رعد ۱۲ در مقر فرماندهی پلیس پیشگیری در پایتخت افزود: ارزش اموال مسروقه کشف شده بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر ۵۵ قبضه انواع سلاح سرد و ۱۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری، بیش از ۲۳۳ دستگاه خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه و ۶۶۴ قطعه انواع وسایل خودرو نیز در عملیات ضربتی رعد ۱۲ از سارقان و مالخران کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت به برخورد و جمع آوری کالا‌های ضدفرهنگی و غیراخلاقی در عملیات مذکور اشاره کرد و گفت: در این راستا ۱۳ هزار عدد لوح فشرده مبتذل و مستهجن طی ۲۴ ساعت گذشته کشف و امحا شد.

وی برخورد قانونی با موضوع قاچاق کالا در تهران را از دیگر ابعاد اجرای طرح رعد ۱۲ عنوان کرد و افزود: در این خصوص سه باند قاچاق کالا منهدم و ۳۱ قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته سردار رحیمی، ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده از متهمان ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی به دستاورد‌های طرح رعد ۱۲ در حوزه مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در این راستا ۲۸۲ خرده فروش شناسایی و دستگیر و ۵۰۱ معتاد متجاهر هم طی ۲۴ ساعت گذشته از سطح پایتخت جمع آوری شدند.

سردار رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پلیس در موضوع عدم تخلیه ویلای مصادره‌ای در منطقه لواسانات توسط یکی از مسئولان لشگری ورود نمی‌کند، گفت: تاکنون هیچ گونه حکمی از سوی مقامات قضایی مبنی بر تخلیه مکان مذکور به پلیس پایتخت واصل نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما