شناسهٔ خبر: 26197332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ساکرنت: ایران ترسی از رویارویی با اسپانیا و پرتغال ندارد

ورزش > فوتبال ملی - ساکرنت در گزارشی به پیشرفت‌های تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و نوشت: ملی‌پوشان ایران ترسی از رویارویی با ‌اسپانیا و پرتغال ندارند.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران فردا شب‌ (چهارشنبه) باید در دیداری حساس به مصاف ‌اسپانیا برود. در این رابطه سایت ساکرنت نوشت: کارلوس کی‌روش تاکنون سه تیم‌ ‌ملی به چهار جام جهانی هدایت کرده است ولی بازی چهارشنبه می‌تواند نقطه عطفی در کارنامه مربیگری او باشد. اگر همه چیز برای او در کازان و سپس سارانسک خوب پیش رود این سرمربی ۶۵ ساله به افتخاری بزرگ با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دست خواهد یافت. او در حال‌ حاضر با پیروزی یک بر صفر برابر مراکش توانسته خودش را به مربی محبوبی تبدیل کند. ایران برابر مراکش سازماندهی، قدرت دفاعی و هوش بالای خود را به نمایش گذاشت. در چند روز گذشته خبر مصدومیت امید ابراهیمی کمی باعث نگرانی شده است و به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش نگرانی این مساله نیست و استراتژی‌های جایگزین خوبی دارد.

سر و صدای هواداران ایرانی در ورزشگاه حتی می‌توانست از کشتی‌های مجاور ورزشگاه نیز شنیده شود، این شادمانی نتیجه‌ هفت سال کار فشرده بود. ایران در دوره قبل فقط یک امتیاز از سه بازی جام جهانی خود کسب کرد. اکنون با بهبود ترکیب خصوصا در خط حمله قدرت ایران نیز بیش‌تر شده است و تاکنون سه امتیاز توانسته است به دست بیاورد.

بهترین تیم آسیا بهترین سرمربی آسیا را هم در اختیار دارد. حالا هدف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که صعود به دور دوم جام جهانی است، بیش از پیش نمایان می‌شود. آن‌ها می‌خواهند در این جام تاریخ‌سازی کنند ولی یک مانع بزرگ مانند تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا را پیش‌رو می‌بینند. تیمی که در بازی نخست خود برابر پرتغال به تساوی سه بر سه رسید. چیزی که ایرانی‌ها می‌توانند به آن امیدوار باشند شناخت کارلوس کی‌روش از فوتبال ‌اسپانیا است. این مربی می‌تواند با استفاده از استراتژی‌های مهم در بازی دوم هم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را به موفقیت برساند.
43 43

 

نظر شما