شناسهٔ خبر: 26197238 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

زنده نگه داشتن یاد شهدا جهاد فرهنگی است

گروه سیاست واقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا یک مبارزه و جهاد فرهنگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا منطقه خراسان جنوبی، آیت الله عبادی امروز 29 خرداد جاری در دیدار با رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه، گفت: مسئله احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدا بسیار باهمیت است و نباید دست کم گرفته شود.

زنده نگه داشتن یاد شهدا یک مبارزه و جهاد فرهنگی است

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خود صحنه مبارزه با دشمنان است، ادامه داد: دشمنان اسلام و ملت ایران اسلامی در اتاق‌های فکر خود با ترفندهای خاص، شیوه‌های علمی و روانشناسی برای کوچکترین مسائل کارشناسی می‌کنند. 

به گفته وی دشمن تلاش می‌کند تا جامعه را به بی‌تفاوتی بکشانند و مسائل حاشیه‌ای را مطرح کنند تا طلبکار را به جای محکوم و محکوم را به جای طلبکار جا بیاندازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه تلاش دشمن به سمت بی‌تفاوت کردن جامعه و شبهه‌اندازی است تا بتوانند برنامه‌های خود را اجرا کنند، گفت: ما نیاز داریم سرمایه‌های عظیم ملی که خون و یاد شهدا، ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است را حفظ کرده و در جامعه ترویج دهیم.

عبادی با بیان اینکه خون شهدا در تداوم انقلاب اسلامی راه گشا بوده و دشمن را با شکست مواجه کرده است، افزود: اکنون نیز به وسیله همان خون‌های پاک شهدا باید دشمنان را در جبهه های تبلیغاتی و سیاسی با شکست مواجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از شیوه‌های تأثیرگذار برای گسترش ارزش‌های ملی و انقلابی ترویج  یاد شهدا است، یادآورشد: همان‌گونه که خون شهدا در دوران انقلاب و دفاع مقدس افتخارآفرینی کرد در دوره حاضر نیز یاد آنان در جنگ تبلیغاتی راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما