شناسهٔ خبر: 26197180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

امنیت کشور به برکت نیروهای نظامی مکتبی و ولایی است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا دارای امنیت بسیار خوب و پایداری است، گفت: این امنیت با تلاش های نیروهای نظامی مکتبی و ولایی حاصل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (۲۹ خرداد) در مراسم معارفه و تکریم فرمانده ارتش خراسان جنوبی با بیان اینکه از گذشته تاکنون هر جا ملتی بود، نیروی مسلح داشته است، اظهار داشت: نیروهای مسلح در انواع تاکتیک ها و تکنیک ها با هم مشترک اند اما تفاوت های بسیاری هم با هم دارند.

 

وی گفت: ویژگی هایی که در نیروهای مسلحی که همواره بازوی پیامبران و بعدها بازوی اوصیای پیامبران و بعدا بازوی نواب خاص و عام آنها قرار گرفتند اینها در اصل امور نظامی کارشان بر روی ضابطه است و سلاح را برای هر هدفی به کار نمی گیرد و کاربرد آن به اذن خدا است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در استفاده از سلاح هیچ منطقی ندارند، افزود: آمریکا بعد از جام جهانی به 50 کشور حمله کرده است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه کاربرد سلاح برای حفظ امنیت ناموس و جان و مال مردم است، گفت: در دنیا متاسفانه دشمنان از سلاح برای کشتن زنان و کودکان و مردم بی گناه استفاده می کنند و هیچ چیزی را قبول ندارند.

 

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است، ادامه داد: امنیت یک محصول تولیدی است و به راحتی به دست نمی اید.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ناامنی های شرق دور؛ از آفریقا تا خود آمریکا به وسیله خود آمریکایی ها ایجاد شده است، اظهار داشت: امروز در ایران اسلامی امنیتی است که با هیچ کجا قابل قیاس نیست و ابن به وسیله نیروهای نظامی الهی و مکتبی است که در خدمت نوع انسان و مکتب و عدالت است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مردم احترام زیادی برای نیروهای مسلح قائل اند و همه به شما افتخار می کنیم، افزود: مردم ما هم اهمیت نیروهای مسلح را خوب درک کرده اند و نیروهای مسلح را تنها نمی گذارند همان طور که در جبهه ها کم نگذاشتند.

نظر شما