شناسهٔ خبر: 26197046 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

جلسه شورای اداری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان برگزار شد

جلسه شورای اداری ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خوزستان برگزار شد و در این جلسه پروژه طرح uso شمال خوزستان و پروژه های اقتصاد مقاومتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
  به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان جلسه شورای اداری با حضور مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت در استان و نمایندگان اپراتورهای بخش خصوصی در محل سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه صالح نساج مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان ضمن تبریک عید سعیدفطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، خواستار اهتمام ویژه مخابرات منطقه خوزستان در تکمیل پروژه USO شمال خوزستان به منظور افتتاح آن در سفر آتی وزیر  ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان خوزستان شد.

وی با اشاره به وظایف نظارتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، خواستار نظارت اجرایی بر عملکرد اپراتورها مطابق مفاد پروانه اعطایی در سطح استان به منظور رفاه حال و رضایتمندی عموم مردم و مسوولان شد.

در ادامه روند اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی G-NAF و سیماک مرتبط با اداره کل پست استان مورد بررسی واقع و مقرر شد مطابق برنامه مشخص ابلاغی اقدام لازم برای تکمیل مراحل اجرای پروژه ها صورت گرفت.

همچنین مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان ضمن اشاره به اجرای موفقیت آمیز فاز اول قرارداد فی مابین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت پست بانک ایران با موضوع نصب و راه اندازی دستگاه خودپرداز در روستاها  و با عنایت به اجرای فاز بعدی قرار داد، تعیین روستاهای هدف با هماهنگی اداره کل ICT استان، برای بهره مندی روستاییان در جهت کاهش شکاف دیجیتال را درخواست کرد.

همچنین با توجه به اهمیت بحث مدیریت بحران، مصوبات جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مدیریت بحران و وظایف و تکالیف دستگاه ها در این خصوص مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و آخرین اقدامات شرکت داده گسترعصرنوین (های وب) در خصوص برقراری شبکه بیسیم مدیریت بحران استانداری خوزستان و اجرا و راه اندازی سایت های ارتباطی در اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان و موانع و مشکلات موجود مورد کنکاش واقع شد.

در پایان همه دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه و نمایندگان اپراتورهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از عملکرد خود در سال گذشته و برنامه های سال 97 ارایه کرد.

نظر شما