شناسهٔ خبر: 26196525 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

با حضور پرشور کودکان؛

اختتامیه جلسات مجمع قرآنی نور برگزار شد + تصویر

گروه فعالیت‌های قرآنی - اختتامیه مجمع قرآنی نور با حضور پرشور کودکان در مسجد فقیه سبزواری مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

اختتامیه جلسات مجمع قرآنی نور برگزار شد +تصویر

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محفل انس با قرآن و اختتامیه مجمع قرآنی نور در ماه ماه مبارک رمضان، شب گذشته، ۲۸ خردادماه در مسجد فقیه سبزواری مشهد برگزار شد.

اختتامیه جلسات مجمع قرآنی نور برگزار شد +تصویر
این محفل قرآنی با حضور ۱۰۰ کودک و نوجوانان دختر و پسر برگزار شد و حسین علمی، استاد و پیشکسوت قرآنی در جمع کودکان و خانواده‌های آنان به قصه‌گویی پرداخت و افزود: به امید خدا این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل می‌شود اما روسیاهی آن برای کسانی است که در این راه هزینه‌های زیادی برای عداوت و دشمنی با این انقلاب صرف کردند می‌ماند.

اختتامیه جلسات مجمع قرآنی نور برگزار شد +تصویر
وی با بیان اینکه كافران علاوه‌بر شكست دنيوى عذاب اخروى هم دارند، تصریح کرد: ثروتمندان کافری هستند که مال و دارایی خود را خرج می‌کنند تا راه خدا بسته شود و آن‌ها همچنان پول‌هایشان را خرج خواهند کرد ولى در نهايت نتيجه‌اى جز حسرت و شكست قطعى نخواهند داشت و پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود.

اختتامیه جلسات مجمع قرآنی نور برگزار شد +تصویر
علمی در پایان سخنان خود ضمن تلاوت آیاتی از سوره مبارکه «یوسف»، ابراز کرد: این سوره احسن القصص است واز این سوره 365 قصه کوتاه 3 الی 5 دقیقه‌ای با کمک صدا و سیما به تصویر خوهد شد.

اختتامیه جلسات مجمع قرآنی نور برگزار شد +تصویر
سلیمان جعفری، قاری بین‌المللی قرآن کریم، عباس لطفی، قاری ممتاز و ابوالفضل زاهدمقدم، قاری نوجوان از دیگر قاریانی بودند که به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداختند.
همچنین گروه تواشیح مرسلات هنرنمایی کردند و در پایان از مربیان، اساتید و دست‌اندرکاران مجمع قرآنی نور با لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، این مراسم با حضور محمدمهدی آقامحمدیان، مدیرعامل جامعه قاریان قرآن مشهد، علی سراجی، کارشناس فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مدیر مجمع قرآنی نور و ... دیگر قاریان ممتاز برگزار شد.

انتهای پیام

 

ابراهیم الهی

نظر شما