شناسهٔ خبر: 26195469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از سوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه

برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تشریح شد

کرمانشاه - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در کرمانشاه را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباس سروری امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استانداری کرمانشاه اظهار داشت: از ششم تا دوازدهم تیرماه سال جاری که به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و در راستای گرامیداشت سالگرد شهدای هفت تیر است برنامه های متنوعی در کرمانشاه برگزار می شود.

وی با اشاره به مناسبت های دیگر این هفته افزود: سالگرد حوادث و جنایات دیگری همچون بمباران شیمیایی سردشت و شهادت ۱۱۰ نفر، سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری و شلیک گلوله جنگی به هواپیمای مسافربری ایرباس و شهادت ۲۹۰ سرنشین آن از دیگر مناسبت های این هفته است که به آنها خواهیم پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به دسیسه های متعدد آمریکا در تمام این سال ها برای به چالش کشیدن ایران، گفت: علی رغم اینکه آمریکا در تمام این سال‌ها ایران را یک چالش اصلی برای تحقق اهداف سلطه‌جویانه خود قلمداد کرده، اما ایران همواره پیروز این میدان بوده است.

سروری ضمن تاکید بر تشریح و مطرح کردن جنایات و ادعاهای واهی حقوق بشر آمریکایی برای مردم به ویژه جوانان در این هفته، تصریح کرد: رویکرد برنامه‌ها باید بگونه‌ای باشد که بتوانیم به جوانان آگاهی‌ لازم را درباره چهره واقعی آمریکا بدهیم.

وی همچنین از برپایی میزگردهای روشنگرانه و بصیرت افزایی درباره اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا، توصیف ابعاد گوناگون تروریسم برای جوانان، تجلیل از شهدا و جانبازان شیمیایی، مراسم ویژه قربانیان سقوط هواپیمای مسافربری، نصب نمادها و المان‌ها در سطح شهر و تجلیل از ۱۷ هزار شهید ترور  در این هفته خبر داد.

نظر شما