شناسهٔ خبر: 26195303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

برنامه ریزی برای اوقات فراغت طلاب در راستای مهارت افزایی آنها باشد

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری گفت: باید برنامه ریزی برای اوقات فراغت طلاب در نتیجه به کسب مهارت های مورد نیاز آنها در ابعاد و زمینه های مختلف بیانجامد که تحقق این امر نیازمند ذوق و سلیقه متولیان امر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، خانم فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست با معاونان فرهنگی مدارس علمیه این استان با موضوع برنامه ریزی برای اوقات فراغت طلاب در آستانه فصل تابستان، خاطرنشان کرد: به یقین استفاده طلاب از فرصت تعطیلات تابستان برای تقویت بنیه علمی و روحی و حرکت در مسیر تقویت مبانی اعتقادی ضروری است.

اسکندری با تأکید بر اینکه باید برای لحظه لحظه اوقات فراغت طلاب در فصل تابستان برنامه ریزی صورت گیرد و در این راستا مدارس علمیه نقش تأثیرگذاری خواهند داشت، افزود: باید برنامه ریزی ها حساب شده و جذاب باشد به طوری که مورد استقبال طلاب قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید در برنامه ریزی های اوقات فراغت طلاب به امور تفریحی و زیارتی آنها نیز توجه ویژه شود، ابراز کرد: باید برنامه ریزی برای اوقات فراغت طلاب در نتیجه به کسب مهارت های مورد نیاز آنها در ابعاد و زمینه های مختلف بیانجامد که تحقق این امر نیازمند ذوق و سلیقه متولیان امر است.

اسکندری به برگزاری سه دوره آموزش تربیت مربی ویژه طلاب مدارس علمیه شهرکرد، بروجن و لردگان اشاره کرد و گفت: تربیت طلبه متخصص در زمینه خانواده، کودک و نوجوان را رسالت ذاتی خود می دانیم و ایام تابستان بهترین فرصت برای برگزاری این دوره های آموزشی است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در ایام تابستان امسال با هدف توانمندسازی طلاب دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد، دوره آشنایی با مفاهیم اعتقادی در مدرسه علمیه الزهرا(س) لردگان و دوره تربیت مربی خانواده در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن برگزار می شود که هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

این مقام مسؤول همچنین مطالعه کتاب های شهید مطهری در تعطیلات تابستان را بهترین فرصت برای کسب معرفت دینی طلاب بیان کرد و افزود: یکی از مهمترین نیازهای امروز طلاب توانمند بودن در زمینه پاسخگویی به شبهات دینی است که این مهم با مطالعه کتاب های شهید مطهری در بسیاری زمینه ها محقق می شود./9457//۲۰۳/خ

نظر شما