شناسهٔ خبر: 26195250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با دستور وزیر بهداشت صورت گرفت؛

اعزام «هانیه» برای ادامه درمان به تهران

هانیه دختر فداکار سرپل ذهابی به دستور وزیر بهداشت برای تکمیل روند درمان به تهران اعزام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، هانیه دختر فداکار سرپل ذهابی که در زلزله آبان ماه سال گذشته هنگام نجات خواهر خود، بر اثر ریزش آوار دچار ضایعه نخاعی شده بود، با سپری کردن مراحل درمان و بازتوانی در کرمانشاه به دستور وزیر بهداشت جهت ادامه پروسه درمانی و بازتوانی به تهران منتقل شد.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص اعزام هانیه به تهران گفت: در سفر ماه گذشته هاشمی وزیر بهداشت و درمان به استان کرمانشاه جهت افتتاح تعدادی از پروژه‌های بهداشتی و درمانی و بازدید از مناطق زلزله زده، وی در دیدار با خانواده هانیه در جریان روند درمان و بهبودی این دختر فداکار قرار گرفت.

مهدی محمدی افزود: در همان ابتدای وقوع زلزله و آغاز روند درمان هانیه بنا به تمایل خانواده وی برای ادامه درمان در استان کرمانشاه تمامی امکانات درمانی دانشگاه علوم پزشکی برای بهبودی کامل، در اختیار تیم پزشکی هانیه قرار گرفت و با انجام اقدامات لازم فیزیوتراپی خوشبختانه شاهد به روی پا ایستادن دوباره این دختر فداکار بودیم.

وی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، هانیه امروز برای ادامه درمان خود تحت نظارت تیم‌های تخصصی به تهران اعزام شده است.

نظر شما