شناسهٔ خبر: 26194793 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

اعترافات وزیر جاسوس به روایت کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی:

می خواستم ایرانی ها را فریب دهم تا مثل قهرمان به اسرائیل بازگردم!

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از گونین سگو ، وزیر وعضو کنست سابق رژیم صهیونیستی مدعی شد او قصد خدمت به اسرائیل را داشته ومعتقد بوده با فریب ایران می تواند همچون قهرمان به فلسطین اشغالی باز گردد.

صاحب‌خبر -

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از گونین سگو ، وزیر  وعضو کنست سابق رژیم صهیونیستی مدعی شد او قصد خدمت به اسرائیل را داشته ومعتقد بوده با فریب ایران می تواند همچون قهرمان به فلسطین اشغالی باز گردد.

 به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارش مفصلی از این سیاستمدار صهیونیست که سابقه محکومیت هم دارد ، ادعا کرد  وی به دنبال فریب ایرانی ها بوده است این در حالی است که به گفته شاباک ودادستانی او متهم به جاسوسی است .

سگو در نیجریه به عنوان  پزشک سفارت رژیم صهیونیستی در این کشور ونیز پزشک طایفه یهودیان نیجریه مشغول به کار شد ودر این چارچوب به برخی دیگر از دیپلمات های خارجی حاضر در این کشور هم خدمات پزشکی ارائه کرده و با یک دیپلمات عالیرتبه آلمانی هم ازدواج وموفق به دریافت گذرنامه دیپلماتیک این کشور هم شد.

بر اساس لایحه تقدیم شده علیه سگو وی متهم به کمک به دشمن در زمان جنگ وجاسوسی علیه اسرائیل از طریق ارتباط با ایران بوده وبخش غیر محرمانه این لایحه نشان می دهد که وی به لیست طولانی از جرایم در رابطه با تسلیم اطلاعات به ایران اعتراف کرده است.

در بخش دیگری از گزارش شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا شده است سگو که اخیرا در نیجریه زندگی میکرده تماس هایی با ایرانی ها داشته وحتی دو بار هم به ایران سفر کرده است ودر این چارچوب اطلاعاتی در بخش امنیتی ونیز انرژی در اختیار تهران قرار داده است.

او همچنین متهم است که تعدادی از همدستان خود را هم به ایرانی ها متصل کرده است تا اطلاعات از آنها کسب شود اما بعد از آنکه از گینه استوائی دیپورت شد در اسرائیل دستگیر ومورد بازجویی قرار گرفت.

تحقیقات شین بت هم تاکید دارد که سگو مامور اطلاعاتی ایران بود واین همکاری را از سال 2012 آغاز کرد ، او علاوه بر ایران در سرتاسر کشورهای جهان با طرف های ایرانی ملاقات کرده است وروش کد گذاری پیام ها را هم از آنها فرا گرفته است.

به گفته شبکه صهیونیستی ، سگو اطلاعاتی در رابطه با بازار انرژی ، موقعیت های امنیتی در داخل فلسطین اشغالی وساختمان ها ومسئولین هیئت های سیاسی وامنیتی اسرائیلی را افشا کرده است.

انتهای پیام/ع.ح/

نظر شما