شناسهٔ خبر: 26194305 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

در صحن علنی امروز مطرح شد؛

توضیحات وکیلی درخصوص دیدار نمایندگان و کارکنان قوه مقننه با رهبری

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درخصوص دیدار روز چهارشنبه نمایندگان و کارکنان قوه مقننه با رهبر معظم انقلاب ارائه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدعلی وکیلی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی درخصوص دیدار نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب که در روز چهارشنبه (30 خرداد) برگزار خواهد شد، گفت: جلسه دیدار فردا در تداوم جلسات سالیانه دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر است کارمندان در کنار نمایندگان مردم در این دیدار حضور داشته باشند؛ این دیدار در حقیقت دیدار سالیانه مقام معظم رهبری با نمایندگان است که امسال کارمندان قوه مقننه نیز حضور دارند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل دیدار نمایندگان و کارکنان نهاد قانونگذاری کشور با رهبر معظم انقلاب، نشست علنی مجلس شورای اسلامی یک ساعته است ولی یک جلسه علنی و یک روز کاری محسوب می شود، به همین دلیل تقاضامندیم تمامی همکاران این یک ساعت را در مجلس حضور داشته باشند./

پایان پیام

نظر شما