شناسهٔ خبر: 26193716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری مانور زلزله و آتش سوزی در تیپ 216 زرهی زنجان

مانور زلزله و آتش سوزی در تیپ 216 زرهی زنجان با همکاری هلال احمر استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان ، جانشین لشگر 16 زرهی و ارزیاب این مانور با اشاره به هماهنگی وهمکاری بین هلال احمر و تیپ 216 زرهی در مواقع بحران را خیلی خوب دانست و گفت : برگزاری این مانورها و کمک به مردم در مواقع بحران جز فلسفه های ذاتی نیروهای مسلح است که در بعد دوم کاری آنها قرار دارد.

 امیر پیری  همدلی ، همراهی و یکنواختی تجهیزات مورد استفاده در این مانور را خیلی خوب ارزیابی کرد و افزود : همکاری تیپ 216 زرهی ، هلال احمر  و ستاد بحران در برگزاری این خوب و قابل قبول بود.

امیر مظهری فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان هدف از برگزاری این مانور را تعامل بیشتر بین یگان عملیات تیپ و جمعیت هلال احمر استان و استفاده از آموزش های آنان در جهت ارتقا سطح آمادگی خود واستفاده از تجهیزات ارتش در زمان عملیاتها است.

میزاریی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم برگزاری این مانور را براساس انعقاد تفاهمنامه ای بین هلال احمر و ارتش عنوان کرد و افزود:بالا بردن سطح آمادگی و استفاده از امکانات و نیروهای تیپ 216 زرهی زنجان از اهداف عمده برگزاری این قبیل مانورهاست.

کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استان هم این مانور را یکی از بهترین ومنظم ترین مانورهایی دانست که تاکنون در سطح استان برگزار شده است.

در این مانور نیروهای امدادی و عملیاتی ارتش وهلال احمر بوسیله نیروهای امداد کوهستان و سگ های آنست و امدادگران مصدومین زلزله فرضی و آتش سوزی را به بیمارستان صحرایی انتقال دادند.

 دراین مانور نیروهای امدادی هلال احمر وارتش در دو حوزه تریاژ مصدومین و همچنین کمک به مصدومان و احیای آنان و انتقال به بیمارستان صحرایی مستقر در ارتش آمادگی خود را مورد سنجش قرار دادند.

برگزاری مانور زلزله و آتش سوزی در تیپ 216 زرهی زنجان برگزاری مانور زلزله و آتش سوزی در تیپ 216 زرهی زنجان برگزاری مانور زلزله و آتش سوزی در تیپ 216 زرهی زنجان برگزاری مانور زلزله و آتش سوزی در تیپ 216 زرهی زنجان برگزاری مانور زلزله و آتش سوزی در تیپ 216 زرهی زنجان برگزاری مانور زلزله و آتش سوزی در تیپ 216 زرهی زنجان برگزاری مانور زلزله و آتش سوزی در تیپ 216 زرهی زنجان

نظر شما