شناسهٔ خبر: 26193663 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار رحیمی خبر داد؛

دستگیری و جمع‌آوری بیش از یک هزار و 300 مجرم و معتاد متجاهر در تهران

رییس پلیس پایتخت از دستگیری 513 سارق در دوازدهمین مرحله از اجرای طرح رعد خبر داد.

صاحب‌خبر -

دستگیری و جمع‌آوری بیش از هزار و 300 مجرم و معتاد متجاهر در تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رییس پلیس پایتخت در دوازدهمین مرحله از اجرای طرح رعد که صبح امروز در محل پلیس پیشگیری تهران بزرگ صورت گرفت، اظهار داشت: دوازدهمین مرحله از این طرح در سطح کلانتری‌های سراسر پایتخت برگزار شد و در جریان آن 513 سارق دستگیر شدند که از این تعداد حدود 50 سارق مربوط به سرقت خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه بودند و 182 سارق اقدام به سرقت از داخل خودرو کرده بودند. همچنین حدود 30 سارق قاپ‌زن بوده و دیگر دستگیرشدگان نیز به دلیل ارتکاب دیگر سرقت‌ها دستگیر شدند.

سردار رحیمی ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده از سارقان و مال‌خران دستگیر شده در این طرح را بیش از سه میلیارد تومان عنوان کرد.

وی همچنین از دستگیری 282 فروشنده مواد مخدر در پایتخت خبر داد و گفت: هشت باند مواد مخدر نیز متلاشی شده و 501 معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه برخورد با کالای قاچاق از جمله اولویت‌های پلیس است، خاطرنشان کرد: 31 نفر که در امر قاچاق کالا فعالیت داشتند دستگیر شده و همچنین سه باند قاچاق کالا منهدم شد.

سردار رحیمی ارزش ریالی اموال قاچاق کشف شده را بالغ بر سه میلیارد تومان اعلام کرد.

وی همچنین در خصوص موضوع ویلایی که به یکی از مسئولان سابق نسبت داده شده است، گفت: تا این لحظه هیچ حکمی در خصوص ویلای لواسان به پلیس داده نشده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما