شناسهٔ خبر: 26193446 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

​عضو شورای سیاسی انصار الله:

سازمان ملل ناتوان تر از آن است که جنگ آمریکا و متحدانش علیه یمن را متوقف کند

عضو شورای سیاسی انصار الله گفت: سازمان ملل ناتوان تر از آن است که بتواند جنگی را که آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات به راه انداخته اند را متوقف کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "سلیم المغلس" از رهبران جنبش انصارالله یمن گفت: نماینده ویژه سازمان ملل در یمن صرفا یک واسطه است که بر اساس رویکردهای شورای امنیت کار می کند حال آنکه همان شورای امنیت زیر سلطه امریکا و متحدانش است؛ سازمان ملل که نتوانست فرودگاه صنعا را بازگشایی کند ناتوان تر از آن است که بتواند جنگی را که آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات همراه با تمام مزدورانشان تمام امکانات خود را در آن به کار گرفته اند، متوقف کنند.
 
وی افزود: مادامی که آمریکا و انگلیس در راستای تحقق مطامع خود سعی در دست درازی به سواحل یمنی و گذرگاه های آبی دارند، نه مارتین گریفیتس و نه هیچ کس دیگر نمی توانند درباره وضعیت الحدیده به توافق برسند.

المغلس تصریح کرد: ما و ملت آزاده یمن هیچ امیدی به نماینده ویژه سازمان ملل نداریم بلکه تمام امیدمان به خدا و آرمان بر حقمان و حرکت هوشیارانه مردم برای مقابله با این تجاوز و محاصره ظالمانه است.
 
وی افزود: ما بر این باوریم که این تجاوز فقط با دلاوری مردم یمن و ایستادگی و حملات حیدرگونه آنها با یاری خدا متوقف می شود. و حریف چاره ای جز تسلیم در برابر اراده مردم و ورود به عملیات سیاسی با حضور و مشارکت همه مردم و طرف های یمنی که تأکیدشان بر حفظ آزادی و حرمت ملت یمن و احترام به استقلال و حاکمیت یمن است، ندارد.

نظر شما