شناسهٔ خبر: 26193011 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

300 گود رها شده در تهران وجود دارد

به گزارش ایرنا، علی اعطا روز سه شنبه در نشست خبری خود در سالن الغدیر شورای اسلامی شهر تهران افزود: آمار تمامی گودهای رها شده با توجه به حساسیت و پیگیری

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، علی اعطا روز سه شنبه در نشست خبری خود در سالن الغدیر شورای اسلامی شهر تهران افزود: آمار تمامی گودهای رها شده با توجه به حساسیت و پیگیری دادستانی و مدیریت شهری نسبت به این موضوع احصا شده است.
وی در خصوص دلایل وجود این تعداد گود رها شده تصریح کرد: برخی از این گودها به دلیل اختلافات حقوقی و برخی به دلیل مشکلات مالی رها شده اند.
اعطا در خصوص گود مجاور برج میلاد نیز گفت: این گود مجموعه ای از مشکلات گوناگون را دارد که البته بنا شد در سال 97 سرنوشت این گود تعیین تکلیف شود.

* بدهی 5 هزارو 700 میلیارد تومانی قطعی و تکلیفی دولت به شهرداری تهران
اعطا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بدهی دولت به شهرداری در 2 بخش قابل بحث است، گفت: یک سری از بدهی ها مربوط به بودجه های سنواتی بوده که دولت مکلف به پرداخت بوده و در موارد دیگر دولت اجازه داشته تا به شهرداری تهران پرداخت کند.
وی ادامه داد: در مواردی که دولت اجازه کمک و پرداخت داشته و پرداختی صورت نگرفته است، بدهی محسوب نمی شود و قابل پیگیری هم نیست.
به گفته اعطا، بخش دیگری که در بودجه سالیانه دولت مکلف به پرداخت بوده قابل پیگیری است اما نسبت به پرداخت آن امیدوار نیستیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص میزان بدهی قطعی دولت به شهرداری تهران نیز گفت: دولت در مجموع سالیان گذشته مکلف به پرداخت مبلغ 5هزارو 700 میلیارد تومان بدهی قطعی و تکلیفی و 8 هزار میلیارد تومان بدهی مجاز بوده اما پرداخت نکرده است به اضافه یک میلیون دلار از محل صندوق تسهیلات ملی بوده اما در این خصوص اقدامی نکرده است.
ادامه دارد...
تهرام/9343/1735 1539
انتهای پیام

نظر شما