شناسهٔ خبر: 26192707 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عامل آتش سوزی هواپیمای عربستانی ها مشخص شد

سازمان هواپیمای روسیه دلیل حادثه به وجود آمده هنگام صعود هواپیمای حامل کاروان تیم ملی فوتبال عربستان در فرودگاه روستوف را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش   خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانسازمان هواپیمای روسیه دلیل حادثه به وجود آمده هنگام صعود هواپیمای حامل کاروان تیم ملی فوتبال عربستان در فرودگاه روستوف را برخورد یک کبوتر با بال این هواپیما اعلام کرد .

هواپیمای تیم ملی فوتبال عربستان هنگام فرود در روستوف دچار حریق شد که علت این حادثه برخورد یک کبوتر با بال این هواپیما بوده است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

سازمان هواپیمایی روسیه هم با توجه به این موضوعی اعلام کرد: پرواز شماره FV1007 که از فرودگاه سن پترزبورگ به سمت شهر روستوف در حال پرواز بود به دلیل حالت غیر طبیعی در موتور سمت راست دچار آتش سوزی شد که علت آن هم برخورد یک کبوتر با بال این هواپیما بوده است.

هواپیمای حامل تیم ملی فوتبال عربستان با هر 2 موتور توانست روی باند فرودگاه روستوف فرود بیاید و هیچ یک از مسافران نیز دچار مشکلی نشدند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال عربستان ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در بازی دوم خود از گروه A جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه المپیک شهر روستوف به مصاف اروگوئه می‌رود. 

انتهای پیام/

علت آتش سوزی هواپیمای تیم ملی عربستان مشخص شد

نظر شما