شناسهٔ خبر: 26190746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام «هانیه» برای ادامه درمان به تهران

خبرگزاری صداوسیما

هانیه دختر فداکار سرپل ذهابی به دستور وزیر بهداشت برای تکمیل روند درمان به تهران اعزام شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمانشاه ، هانیه دختر فداکار سرپل ذهابی که در زلزله آبان ماه سال گذشته هنگام نجات خواهر خود  اعزام «هانیه» برای ادامه درمان به تهرانبر اثر ریزش آوار دچار ضایعه نخاعی شده بود به دستور وزیر بهداشت جهت ادامه پروسه درمانی و بازتوانی به تهران منتقل شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص اعزام هانیه به تهران گفت :  در سفر ماه گذشته دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان به استان کرمانشاه جهت افتتاح تعدادی از طرح هاي بهداشتی و درمانی و بازدید از مناطق زلزله زده ، در دیدار با خانواده هانیه در جریان روند درمان و بهبودی این دختر فداکار قرار گرفت.
مهدی محمدی افزود : در همان ابتدای وقوع زلزله و آغاز روند درمان هانیه بنا به تمایل خانواده وی برای ادامه درمان در استان کرمانشاه تمامی امکانات درمانی دانشگاه علوم پزشکی برای بهبودی کامل ، در اختیار تیم پزشکی هانیه قرار گرفت و با انجام اقدامات لازم فیزیوتراپی خوشبختانه شاهد روی پا ایستادن دوباره این دختر فداکار بودیم.

 همچنين با توجه به هماهنگی‌های انجام شده ، هانیه امروز برای ادامه درمان خود تحت نظارت تیم‌های تخصصی به تهران اعزام شده است.

نظر شما