شناسهٔ خبر: 26189961 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نتایج برررسی اطلاعات ۴۶ هزار دانشجو،

یک سوم دانشجویان آمریکایی گرسنگی می‌کشند

نتایج ۶۶ بررسی نشان می‌دهد که بیش از یک سوم از دانشجویان آمریکایی غذای کافی برای خوردن ندارند و با مشکلات مسکن دست و پنجه نرم می‌کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از TopUniversities، دانشگاه تمپل و آزمایشگاه هوپ ویسکانسن با بررسی اطلاعات ۴۶ هزار دانشجو به نتایج نگران‌کننده‌ای دست یافته‌اند. نتایج تحقیقات جدید حاکی از آن است که تقریبا یک چهارم دانشجویان غذای کافی برای خوردن در اختیار ندارند. دانشجویان آمریکایی مواد غذایی بسیار کمی دارند و به همین دلیل تعداد وعده‌های غذایی را کم می‌کنند یا اندازه پروتئین‌های دریافتی را کاهش می‌دهند که این امر منجر به تغذیه نامناسب و کاهش وزن می‌شود.

نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که این مشکل در میان دانشجویان کالج‌های محلی حادتر است؛ ۴۲ درصد از این دانشجویان برای دریافت غذای کافی با مشکل مواجه هستند و نه درصد از آن‌ها به دلیل مشکلات مالی حداقل یک روز در ماه را بدون خوردن یک وعده غذایی می‌گذرانند. این آمار برای دانشجویان چهار ساله شش درصد است.

مشکلات مسکن

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که ۴۶ درصد از دانشجویان کالج‌های محلی و ۳۴ درصد از دانشجویان دانشگاهی با مشکلات مسکن روبه‌رو هستند، از جمله این مشکلات می‌توان به مشکل در زمینه پرداخت قبض‌ها، تخلیه خانه، جابه‌جایی مداوم یا بی‌خانمانی اشاره کرد.

سال گذشته، نه درصد از دانشجویان دانشگاهی و ۱۲ درصد از دانشجویان کالج‌های محلی بی‌خانمان گزارش شدند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که سه درصد از این دانشجویان طی ترم در ساختمانی متروکه، ماشین یا محل دیگری می‌خوابند. ۲۱ درصد از این دانشجویان بی‌‎خانمان نسبت به محل زندگی فعلی خود احساس ناامنی می‌کنند.

واضح است که مشکلات غذایی و مسکن دانشجویان می‌توان عواقب جدی و زیان‌باری بر تحصیلات و رفاه آن‌ها داشته باشد.

مترجم: هانا حیدری

نظر شما