شناسهٔ خبر: 26189900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش رودهن خبر داد؛

آغاز کلاس های تابستانه ۱۲ هزار دانش آموز رودهنی از تیرماه

دماوند- مدیر آموزش و پرورش رودهن از آغاز کلاس های تابستانه ۱۲ هزار دانش آموز رودهنی از تیرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا بختیاری رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه های آموزش و پرورش رودهن برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این شهر اظهار داشت: رودهن ۱۲ هزار دانش آموز دارد، که تقریبا نیمی از این دانش آموزان در مقاطع متوسطه اول و دوم هستند، که با تشکیل پایگاه هایی در منطقه در پی استفاده از ظرفیت سالن های موجود برای برنامه ریزی تفریحی، هنری، فوق برنامه، فرهنگی و اردویی هستیم، که این کلاس ها از اوایل تیرماه آغاز می شود.

وی ادامه داد: استقبال از کلاس ها توسط دانش آموزان بستگی به میزان جذابیت کلاس ها دارد، اما معمولا دانش آموزان از برنامه های هنری و اردویی استقبال بیشتری می کنند.

مدیر آموزش و پرورش رودهن با بیان این که پیش بینی می شود، که برنامه ریزی های انجام شده بتواند، تعداد زیادی از دانش آموزان را پوشش دهد، گفت: معاونت پرورشی آموزش و پرورش رودهن و مدیران مدارس نیز نظارت دقیقی بر این کلاس ها دارند.

بختیاری رمضانی از رشد قبولی های خرداد ماه رودهن خبر داد و گفت: گزارش های اولیه از رشد علمی و تحصیلی دانش آموزان در این شهر حکایت دارد.

وی در خصوص مدارس فرسوده رودهن اظهار داشت: وضعیت فضای آموزشی رودهن مناسب است، اما ۲ مدرسه در این منطقه وجود دارد، که نیاز به تعمیر و بازسازی دارد و در این زمینه نیاز به همکاری خیران داریم.

نظر شما