شناسهٔ خبر: 26189879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

مراکز دانشگاهی ظرفیت بالایی در معرفی فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان دارند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم گفت: مراکز علمی پژوهشی و دانشگاهی از ظرفیت بسیار بالایی برای ترویج و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان برخوردار هستند.

صاحب‌خبر -

مراکز دانشگاهی ظرفیت بالایی در معرفی فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان دارندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سرهنگ «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با حضور در محل دانشگاه آزاد اسلامی پردیسان قم، با رئیس این دانشگاه دیدار و حکم ریاست هیئت امنای حرم 2 شهید گمنام خاکسپاری شده در این واحد دانشگاهی را به وی اعطا کرد.

حسینی در این دیدار اظهار داشت: نهاد‌های علمی همچون دانشگاه آزاد اسلامی با تصویب و تدریس رشته‌های حوزه دفاع مقدس، زمینه آشنایی جوانان امروز را با مبانی ارزشمند دفاع مقدس فراهم کرده و در این راستا از ظرفیت‌ها و تجارب خود بهره میگیرند.

وی با اعلام آمادگی همکاری بیش از پیش با دانشگاه آزاد به منظور نشر مفاهیم دفاع مقدس، افزود: هر قدر در دانشگاه‌ها به هشت سال جنگ تحمیلی و دستاورد‌های آن پرداخته شود باز هم کافی نیست، زیرا آن دوران طلایی در تاریخ انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

«سیف الله فضل اللهی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در این دیدار با تقدیر از اقدامات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد، گفت: ساخت یادمان شهدای دانشگاه را به بهترین شکل پیگیری خواهیم کرد.

2 شهید بی‌نشان دفاع مقدس در فروردین سال 92 همزمان با ایام فاطمیه (س) طی مراسم باشکوهی در دانشگاه آزاد اسلامی قم تشییع و در این محل به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما