شناسهٔ خبر: 26188739 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

گزارشی از جدیدترین اکران‌های سینماهای شهر؛

نیکی کریمی با آذر به تبریز آمد/ توقف دشمن زن در قدس در روز اکران در وجه حامل!

امروز برای هنردوستان فرصت مناسبی است تا دو ساعت از وقت خود را به تماشای فیلم‌هایی متفاوت اختصاص دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در هفته جاری برنامه‌ سینماهای تبریز تغییر یافته و فیلم‌هایی جدید به لیست اکران‌های روزانه اضافه شده است تا پای مخاطبان ثابت آذربایجانی از سینماهای شهر قطع نشود.

در سینما 29 بهمن اثر «دلم میخواد» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا با بازی رضا کیانیان، مهناز افشار و محمدرضا گلزار در حال اکران است و از مردی روایت می‌کند که با آسیب‌های اجتماعی رو در رو است و در عین حال به سبب یک تصادف رانندگی آهنگی مدام در ذهنش تکرار می‌شود تا او را مجاب به رقص کند!

در سالن شماره 2 سینما 29 بهمن تبریز در سانس‌هایی محدود فیلم‌های خجالت نکش، تگزاس، مصادره و انیمیشن فیلشاه به اکران در می‌آید. خجالت نکش داستانی متفاوت و در عین حال جذاب دارد که چاشنی‌های طنزوار سیاسی نیز به آن اضافه شده است تا مخاطب از تماشای آن لذت ببرد.

تگزاس و مصادره نیز از دیگر آثار طنز هستند که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست و ساعاتی می‌تواند لبخند را بر روی لبان مخاطب بنشاند. در این میان هرچند در ظاهر مخاطبان فیلشاه کودکان هستند اما بزرگان نیز می‌توانند با تماشای آن لذت کافی را ببرند.

در سینما انقلاب که معمولاً به پاتوقِ فیلم‌های دستِ دوم معروف است و آثار برتر بعد از اکران بر روی پرده سینماهای معروف مدتی نیز در این سینما روی پرده می‌ماند، فیلم سینمایی لاتاری در حال پخش است. برای آنان که لاتاری را در میان اکران‌های نوروزی از دست داده‌اند فرصت مناسبی است تا به تماشای یکی از بهترین فیلم‌های سال بشینند.

سینما قدس تبریز که چندی پیش از ظاهر جدید خود رونمایی کرد و در حال حاضر به‌عنوان سینمایی استاندارد شناخته می‌شود فیلم‌ها به صورت مرتب بروز می‌شوند و رقابت تنگاتنگی مابین قدس و ستاره‌باران جهت جذب مخاطبان وجود دارد.

در سالن شماره یک سینما قدس فیلم سینمایی دشمن زن به روی پرده رفته است و رسانه‌ها دیدن این اثر را برای بانوان توصیه کرده‌اند و در سالن شماره 2 نیز سینمایی تگزاس سانس‌های بیشتری را ازآنِ خود کرده است تا برای فیلم چهارراه استانبول، روایت عاشقانه‌ای از حادثه پلاسکو یک سانس در ساعت 18 بماند.

در سینما فرهنگیان تبریز فیلم سینمایی آذر با بازی نیکی کریمی همراه با انیمیشن فیلشاه به روی پرده رفته است و سینما فلسطین نیز میزبان سینمایی در وجه حامل است.

ستاره‌باران با برخورداری از 4 سالن توانسته فیلم‌های زیادی را در سانس‌های مختلف بر بروی پرده ببرد و مخاطبان می‌توانند آثاری همچون دلم میخواد، عصبانی نیستم، فیلشاه، دشمن زن، در وجه حامل، چهارراه استانبول ناخواسته، خجالت نکش، زمانی دیگر، خوک و تگزاس را در این سینما نیز دنبال کنند.

سینما الف در کنار میزبانی از نمایش‌های تئاتر در مجتمع فرهنگی 29 بهمن تبریز، فیلم‌های چهارراه استانبول، ناخواسته، فیلشاه، خوک و خجالت نکش را اکران می‌کند و سینما ناجی نیز تگزاس، لونه زنبور، خجالت نکش و دلم میخواد را در برنامه اکران خود آورده است.

گفتنی است، امروز سه‌شنبه بهاء بلیط در تمامی سینماهای ذکر شده با 50 درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما