شناسهٔ خبر: 26187932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی بوشهر:

ساحل استان بوشهر متلاطم می‌شود/ احتمال بروز پدیده گرد و خاک

بوشهر - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از احتمال بروز پدیده گرد و خاک در استان خبر داد و گفت: سواحل شمالی و مرکزی استان به تناوب تا پایان هفته مواج و متلاطم می‌شود.

صاحب‌خبر -

نادر شفیع‌خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمال غربی طی امروز و چند روز آینده است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود خلیج فارس بویژه در سواحل شمالی و مرکزی استان به تناوب تا پایان هفته مواج و متلاطم باشد و هچنین طی این مدت بروز پدیده گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و احتمالاً گرد و خاک، در برخی مناطق جنوب استان مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعات آینده جهت وزش باد غالباً شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۶ گاهی تا ۷۰ کیلومتر در ساعت در برخی مناطق جنوبی استان با سرعت ۱۲ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

شفیع‌خدایی افزود: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۷۰ سانتیمتر و در برخی از سواحل جنوبی استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر است.

وی گفت: برای بندر بوشهر فردا زمان مد اول دریا ساعت دو و ۴۴ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت شش و ۴۵ دقیقه بامداد، مد دوم دریا ساعت ۱۲ و ۵۹ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۲۰ و ۳۹ دقیقه خواهد بود.

نظر شما