شناسهٔ خبر: 26187721 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ابراهیم نوری: برگزاری اردوهای خارج از کشور سطح فنی بازیکنان را بالا می‌برد

R7890/P1435/S3,33/CT1

عضو تیم ملی گلف کشورمان گفت: برگزاری اردوهای خارج از کشور با توجه به تفاوت زمین‌های ما با زمین‌های مسابقات می‌تواند تاثیر خوبی در بالابردن سطح بازیکنان داشته باشد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم نوری عضو تیم ملی دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی گلف بانوان و آقایان جهت حضور در مسابقات جهانی WATC 2018 ایرلند که از 20 تا 25 خرداد در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: سطح اردوی انتخابی نسبت به دوران گذشته از کیفیت بالایی برخوردار بود و من توانستم در بین آقایان نفر سوم شوم.

وی با بیان اینکه پیش از شروع اردو تمرینات بسیاری را داشته ام بیان داشت: بعد از یک دوره غیبت در مسابقات جهانی حضور دوباره تیم ملی گلف بانوان و آقایان به خصوص بانوان که برای نخستین بار در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند در افزایش سطح فنی بازیکنان ما تاثیر بسیاری دارد.

عضو تیم ملی گلف کشورمان ادامه داد: با توجه به این که دو نفر اول اردو به مسابقات اعزام می‌شوند و از لژیونرها نیز در این مسابقات استفاده خواهد شد فرصت حضور در مسابقات جهانی را نخواهم نداشت اما برای حضور در مسابقات دیگر از هم اکنون در حال تمرین هستم.

نوری افزود: برگزاری اردوهای خارج از کشور با توجه به تفاوت زمین‌های ما با زمین‌های مسابقات می تواند تاثیر بسیاری در بالابردن سطح بازیکنان گلف و افزایش آمادگی برای حضور در عرصه های بین المللی داشته باشد.

عضو تیم ملی گلف کشورمان اظهار داشت: در اردوی امسال اسکور بازیکنان به ویژه بانوان نسبت به گذشته روبه پیشرفت بود و این نشان دهنده این است که بازیکنان ما روند خوب و رو به رشدی داشته‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: توجه بیشتر مسئولین به این ورزش، افزایش زمین گلف و شرایط سخت افزاری در کشور و استعدادیابی می‌تواند آینده ای روشن برای گلف کشور را رقم بزند.

انتهای پیام/

نظر شما