شناسهٔ خبر: 26187651 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

کاملترین مجموعه جزوات دانشگاهی؛

۳۵۰ جزوه و کتاب رایگان ویژه امتحانات پایان ترم دانشجویان +دانلود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طبق تقویم آموزشی ارائه شده توسط دانشگاه‌های سراسر کشور، امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96، آغاز شده و دانشجویان باید در امتحانات پایانی شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنند.

هرچند تاکنون دانشجویان جزوات امتحانی خود را از زیرِ زمین هم که شده است پیدا کرده‌اند، با این حال برخی هنوز یا جزوه مدنظر را نیافته‌اند و یا جزواتی که در اختیار دارند نتوانسته پاسخگوی نیاز آنها باشد. به همین بهانه، «خبرنامه دانشجویان ایران» مجموعه‌ای از جزوات و کتبی که معمولا در بین عموم دانشجویان رجوع زیادی دارند را جمع‌آوری نموده است و در قالب جدول زیر ارائه نموده است.

جزوات ارائه شده در این گزارش، شامل دروس عمومی و همچنین دروس تخصص رشته‌های مختلف است و دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند از محتوای جزوات استفاده نمایند.

 قابل ذکر است، علاقه‌مندانی که جزوات دست‌نویس و یا تایپی دارند می‌توانند با ارسال به ایمیل خبرنامه دانشجویان ایران به آدرس eiusnews@gmail.com یا info@iusnews.ir دیگر دانشجویان را یاری کنند.

جهت تسهیل در یافتن جزوه موردنظر خود ابتدا کلیدهای ctrl + F را زده و سپس کلیدواژه اصلی جزوه موردنظر را جست و جو نمایید.

همچنین برای دسترسی به جزوات و کتب درسی رشته موردنظر خود می‌توانید روی رشته خود کلیک کنید تا جزوات مربوط به آن نمایش داده شود.

برچسب‌ها:

نظر شما