شناسهٔ خبر: 26187542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده سپاه استان تهران:

مردم منشأ اصلی تولید قدرت هستند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران مردم را منشأ اصلی تولید قدرت دانست و گفت: این امنیتی که ما در کشور داریم به‌واسطه مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارم خبر ؛ سردار سید محمدتقی شاهچراغی در جمع مسئولین و بسیجیان پاکدشت درباره قدرت هر کشور بیان داشت:  اساسی‌ترین موضوعی که هر ملتی می‌تواند مسیر رشد و تعالی را طی کند موضوع امنیت است، موضوعی که در کلام بزرگان و امامان معصوم هم به آن توجه شده است.

فرمانده سپاه سید الشهداء علیه‌السلام استان تهران درباره ارتباط مستقیم امنیت و قدرت اظهار داشت: واژه امنیت یک ارتباط مستقیم با واژه قدرت دارد یعنی میزان قدرت و اقتدار در ماهیت امنیت اثرگذار است قدرت توسط مردم تولید می‌شود و این موضوع در تاریخ بسیار به چشم می‌آید.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در زمان انقلاب اسلامی مردم ایران به اعتبار هویت دینی قدرت را در اختیار امامی که مراتب نازلهِ ای از امام معصوم را دارد قراردادند تا به‌اندازه‌ای که حاضر شدند جان، مال، فرزندان وزندگی‌شان را در اختیار این مسیر قرار دهند.

سردار شاهچراغی ایجاد امنیت را به‌واسطه قدرت دانست و تصریح کرد:  قدرت به معنی تجهیزات و عوامل فیزیکی نیست، مردم داشته‌های خود را به اعتبار خاندان عصمت و طهارت محبت اهل‌بیت در اختیار حاکمی قراردادند که از منظر آن‌ها او شایسته است.

این مقام مسئول با گلایه از مسئولین اظهار داشت: متأسفانه مسئولین علیرغم زحماتی که می‌کشند بیشتر از آنکه به واژه مردم بپردازند آن را ذکر می‌کند؛ مردم به‌واسطه همین‌که پذیرفتند مسیر انقلاب اسلامی مسیر برحق است قدرت را در اختیار حاکم برحق قراردادند.

سردار شاهچراغی در پایان گفت: هراندازه که مردم منشأ تولید و قدرت هستند، باشند و بمانند امنیت بیشتر جلوه می‌کند؛ این امنیتی که ما در کشور داریم به‌واسطه مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما