شناسهٔ خبر: 26187460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه انصار الرضا ( ع) خراسان جنوبی:

برگزاری کنگره ملی شهدای خراسان جنوبی نیازمند تخصیص اعتبار است

بیرجند-فرمانده سپاه انصار الرضا ( ع) خراسان جنوبی با اشاره به برنامه ریزی به برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید استان گفت: عدم تخصیص اعتبار یکی از مشکلات پیش رو بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی قاسمی شامگاه دوشنبه در ستاد احیای کنگره ملی دو هزار شهید استان با اشاره به برگزاری این کنگره بیان کرد: ستاد اجرایی این کنگره تشکیل شده و تاکنون سه جلسه برگزار شده است.

وی از فعالیت مستمر شش کارگروه و کمیته اجرایی خبر داد و گفت: همچنین ستاد اجرایی در رده های مختلف سپاه تشکیل شده است.

سردار قاسمی بیان کرد: پیگیری هشت اجلاسیه، دیوار نویسی، تشکیل پرونده شهدا و سرکشی از خانواده شهدا از جمله برنامه های این کنگره است.

فرمانده سپاه انصار الرضا ( ع) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری نمایشگاه حرا تا حرم در حاشیه این کنگره بیان کرد: این نمایشگاه یک حرکت فرهنگی بزرگ است.

وی اجرای طرح های ختم قرآن را از دیگر برنامه های این کنگره دانست و گفت: در هر مسجد به نام یک شهید، قرآن ختم می شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا ( ع) خراسان جنوبی ادامه داد: طی ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی از برگزاری همایش جوانان مسجد در شهرستان ها خبر داد و افزود: برنامه ریزی برای نهضت کتاب نویسی از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.

سردار قاسمی از تهیه و تدوین دو هزار جلد کتاب جیبی در قالب نذر فرهنگی خبر داد و گفت:  همچنین ۸۵ جلد کتاب پیرامون شهدای کنگره چاپ شده است.

فرمانده سپاه انصار الرضا ( ع) خراسان جنوبی بیان کرد : بیش از ۸۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی پیش بینی شده که در حال اجرا است.

وی پیش بینی مسابقات ورزشی و فرهنگی را از دیگر اقدامات اجرایی برای برگزاری این کنگره دانست و گفت: کیفی سازی برنامه ها، اثرگذاری و مشارکت مردم در برنامه ها از اهداف و سیاست های اجرای این اقدامات است.

وی بیان کرد: عدم تخصیص اعتبار یکی از مشکلات پیش رو بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما