شناسهٔ خبر: 26186431 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

محمود کلهر در گفتگو با مهر:

ایران می‌تواند پدیده جام‌جهانی شود/ امیدوارم بازیکنان مغرور نشوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بتوانیم مقابل اسپانیا و پرتغال به امتیاز دست پیدا کنیم به طور حتم پدیده جام خواهیم شد.

صاحب‌خبر -

محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اینکه آیا پیروزی برابر مراکش می تواند بازیکنان ما را دچار غرور کند، گفت: همه از این موضوع نگران هستیم، امیدوارم بازیکنان این پیروزی را فراموش کرده و در باد این برد نخوابند.

وی ادامه داد: ما دو بازی بسیار حساس برابر اسپانیا و پرتغال داریم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم در این دو بازی موفق باشیم و اگر از دو بازی آینده دو تساوی بگیریم می توانیم پدیده جام جهانی شویم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار ایران برابر اسپانیا که روز چهارشنبه سی ام خرداد برگزار خواهد شد، گفت: باید بپذیریم بازی سختی پیش رو داریم، اسپانیا در دیدار اول مقابل پرتغال به یک امتیاز دست پیدا کرده و برای صعود فقط به برد احتیاج دارد بنابراین کار ما سخت است و باید با حفظ آرامش و دفاع منطقی مقابل این تیم قرار بگیریم و اجازه گلزنی به مهاجمان تیم را ندهیم اگرچه باید قبول کنیم کار سختی در پیش داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به اعتقاد من کی روش به خوبی می تواند اسپانیا را آنالیز کرده و به نقاط ضعف این تیم دست پیدا کند و بر همین اساس ضربه نهایی را به اسپانیا زده تا شاید برای اولین بار بتوانیم به دور بعد جام جهانی صعود کنیم.

نظر شما