شناسهٔ خبر: 26185502 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

معرفی اعضای شورای عالی جشنواره تولیدات استان ها

در نشستی با حضور دکتر دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، اعضای شورای عالی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما، بر این اساس سیدعباس فاطمی بهعنوان رئیس و دکتر حسن خجسته، دکتر علیاصغر جعفری، مهندس لطفا... سیاهکلی، علی بخشیزاده، مهندس محمدرضا جعفری جلوه، مجید زینالعابدینی، دکتر شهاب اسفندیاری، مهدی فرجی، احسان محمد حسنی، محمد امین توکلیزاده، دکتر احمد ضابطی جهرمی، دکتر علیرضا پویا، دکتر حسن عابدینی، دکتر مریم جلالی، نورالدین جعفری، مهندس مجید شعبانپور، دکتر نجفی سولاری، پوران درخشنده، جلیل سامان و اسماعیل عفیفه به عنوان اعضای شورای عالی بیست و یکمین جشنواره مراکز، حکم خود را از دکتر دارابی دریافت کردند.

معاون امور استانهای رسانه ملی در این نشست طی سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره و معرفی چهرههای جوان و موفق در مراکز استانی، بر ضرورت بومیسازی برنامهها و توجه به ظرفیتها و ویژگیهای منطقهای و استانی در هر یک از مراکز تاکید کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون 20 دوره این جشنواره برگزار شده و دستاوردهای مهمی داشته که از جمله آنها انگیزه بخشی به برنامهسازان و معرفی چهرههای برگزیده در سطح ملی و بینالمللی بوده است.

گفتنی است بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها تابستان ۹۷ در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

نظر شما