شناسهٔ خبر: 26185355 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

پیروزی انگلیس مقابل تونس در ثانیه های پایانی

تیم ملی فوتبال انگلیس موفق شد در ثانیه های پایانی بازی با تونس به پیروزی برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال انگلیس و تونس که از ساعت ۲۲:۳۰ در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آغاز سد با پیروزی دو بر یک انگلیس به اتمام رسید.

هری کین (۱۲ و ۹۰) برای انگلیس و ساسی (۳۵ - پنالتی) برای تیم ملی تونس گلزنی کردند.

شاگردان ساوت گیت در حالی مقابل نماینده قاره آفریقا موفق به پیروزی در ثانیه های پایانی شدند که در اکثر دقایق بازی، توپ و میدان در اختیار آنها بود. شاید اگر بی دقتی های لینگارد بازیکن انگلیس در همان دقایق ابتدایی بازی نبود آنها می توانستند خیلی راحت تر از اینها به گل های بیشتر برسند.

اتفاقی که رخ نداد تا یکی از تیم های پرافتخار جام جهانی برای کسب پیروزی و رسیدن به سه امتیاز مهم این بازی نیمه دوم را کاملا هجومی دنبال کرده و مزد زحمات خود را در ثانیه های پایانی با دبل هری کین در امر گلزنی بگیرد. 

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس جوردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، هری مگوایر، جورن هندرسون، دله آلی، جسی لینگارد، کیرن تریپر، اشلی یانگ، رحیم استرلینگ و هری کین را در ترکیب اصلی روانه دیدار با تونس کرده و  نیبل معلول سرمربی تونس نیز از معز حسن، صیام بن یوسف، دیلان برون، یاسین مریاح، علی معلول، انیس البدری، الیاس السخیری، الفرجانی ساسی، فخرالدین بن یوسف، نعیم السلیتی و وهبی الخزری در ترکیب اصلی خود سود برد.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی فوتبال بلژیک موفق شد باسه گل از سد پاناما بگذرد.

نظر شما