شناسهٔ خبر: 26185204 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

۱۶۶۰ دانش‌آموز و دانشجو در زندان‌ امتحان می‌دهند

خبرگزاری ایرنا

مدیر کل زندان‌های استان تهران گفت: امتحانات نیمسال دوم تحصیلی هزار و ۶۶۰ دانش آموز و دانشجوی زندان‌های استان در حال اجراست.

صاحب‌خبر -

مصطفی محبی افزود: از هزار و ۶۶۰ داوطلب تحصیل تعداد ۱۰ نفر از مددجویان دانشجو در بازداشگاه اوین، مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ و زندان رجایی شهر در مراکز دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند.

وی افزود: ۴۰۰ نفر از مددجویان دانشجو در بازداشتگاه اوین، ندامتگاه قزلحصار و زندان رجایی شهر در مراکز آموزش عالی دانشگاه علمی کاربردی بعثت ۱ و ۲ و ۳ و تعداد هزار و ۲۵۰ نفر از مددجویان دانش آموز در مدارس دایر در کانون اصلاح و تربیت، ندامتگاه شهرری، مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ، بازداشتگاه اوین، ندامتگاه قزلحصار و زندان رجایی شهر همزمان با مراکز آموزشی سراسر کشور در امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ شرکت کردند.

وی یکی از اصلی‌ترین برکات و دستاورد‌های نظام زندانبانی اسلامی کشور را ایجاد فرصت برای ادامه تحصیل مددجویان در زندان‌ها دانست و خاطر نشان کرد: علی رغم هجمه‌های دروغین معاندین نظام، مسئولان ذی ربط در دستگاه قضا تمام سعی خویش را در هر سنگری برای اصلاح و تربیت مددجویان زندان‌ها به کار می‌گیرند و وجود این تعداد از مددجویان دانش آموز و دانشجو موید این حقیقت و واقعیت است.

نظر شما