شناسهٔ خبر: 26182920 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موجودات فضایی در آسمان کشور میزبان جام‌جهانی +فیلم

در حاشیه برگزاری جام‌جهانی 2018 فوتبال در کشور روسیه مشاهده شی پرنده عجیبی در آسمان باعث شگفتی بازدید‌کنندگان از این کشور شد.

صاحب‌خبر -

آیا موجودات فضایی از جام‌جهانی دیدن می‌کنند؟+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضور شی پرنده عجیبی در آسمان شهر کروف روسیه میزبان جام جهانی 2018 جایی که قرار است بازی بین انگلیس و پاناما در آن برگزار شود با طنز بینندگان این صحنه همراه شد. شاهدان این اتفاق با خود گفتند که علاقه به مشاهده مسابقات جام‌ جهانی به فراتر از ستارگان نیز رسیده است!

 یک زن روسی هنگام مشاهده این شی نورانی با شگفتی پرسید: " این شی عجیب چیست؟! تاکنون هرگز چیزی مانند آن ندیده‌ام!" بسیاری از بینندگان این شی عجیب آن را پدیده‌ای فرازمینی دانسته‌اند. یکی از گردشگران گفت: موجودات فضایی برای مشاهده بازی‌های جام‌جهانی آمده‌اند.

یک کاربر فضای مجازی پس از مشاهده ویدئو این شی عجیب گفت: آیا این یک موشک است یا شهاب سنگ یا شاید هم یک یوفو(UFO) است؟! من نگران هستم!!

آیا موجودات فضایی از جام‌جهانی دیدن می‌کنند؟+ فیلم

بنابر اعلام مقامات فضایی روسیه فیلم‌های دیدنی و جذاب از این شی پرنده توضیحات دیگری نیز دارد. نمایش نور وهم‌آور در آسمان منطقه کروف درست مصادف با پرتاب کاوشگر فضایی در منطقه‌ای از روسیه بود. مقامات فضایی روسیه اظهار کردند پرتاب کاوشگر با موفقیت همراه بوده  و به درستی در مدار زمین قرار گرفته است.

طبق آنچه از فیلم ضبط شده از این شی عجیب مشاهده می‌شود، نور خیره کننده این شی مانند عروس‌ دریایی باله‌های خود را باز کرده و چند دقیقه در چتر سیاه آسمان ناپدید می‌شود.

در ادمه فیلم این شی نورانی را مشاهده می‌کنید:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6568410/8173012?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید:

رویت یک شی عجیب نورانی در آسمان ارومیه + فیلم

کشف سفینه سقوط کرده فرازمینی ها در زمین! +فیلم
انتهای پیام/

آیا موجودات فضایی از جام‌جهانی دیدن می‌کنند؟

نظر شما