شناسهٔ خبر: 26182879 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

معرفی اعضای شورای عالی بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز

در نشستی با حضور دکتر دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، اعضای شورای عالی بیست و یکمین دوره جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما معرفی شدند. آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید با اشاره به دشمنی های اخیر آمریکا و هم پیمانان آن گفت:اگر همه در کنار هم ، وحدت و انسجام داشته باشیم دشمن هیچ کاری نمی تواند انجام دهد. رامبد جوان شب گذشته در برنامه خندوانه، میزبان ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون بود. گرچه روز به روز به تعداد رسانه‌ها افزوده و بازارشان داغ می‌شود، اما هنوز رادیو در میان شنوندگان قدیمی و نسل نو جایگاهش را حفظ کرده است. رادیو مانند بزرگ‌تر خانه است؛ پدربزرگی که هنوز به برکت حضوش نیاز، به مهرش عادت و به نفس‌های گرمش علاقه داریم. این‌که رادیو امروز در میان انبوه رسانه‌های تازه از راه رسیده و جذاب، پابرجا ست را می‌توان در ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رسانه و از همه مهم‌تر وجود حرفه‌ای‌ها در آن دانست. پیشکسوتانی که نفس گرمشان،‌ چراغ رادیو را روشن نگه داشته و به آن عزت بخشیده است. صدرالدین شجره، گوینده و تهیه‌کننده رادیو پس تحمل دوره‌ای بیماری شب گذشته دار فانی را وداع گفت. رئیس‌ جمهور رسانه ملی را در خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمنان برای ضربه زدن به اعتماد و امید مردم و عامل اصلی بسیج افکار عمومی برای ایستادگی در برابر فشار بدخواهان دانست و تأکید کرد: رسانه ملی نقش بسیار مؤثری در امیدآفرینی و تقویت نشاط، وحدت و انسجام جامعه ایفا می‌کند. مجید قناد مجری پیشکسوت تلویزیون که بسیاری از مخاطبان خاطرات خوشی با او دارند، هم اکنون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است. رادیو ایران در تنها برنامه تخصصی موسیقی به غبار روبی آثار فاخر می پردازد. گروه سیاسی شبکه چهار سیما به مناسبت شهادت شهید دکتر چمران، عزل بنی صدر و تخریب قبور ائمه بقیع سه ویژه برنامه را درقالب های مستند و ترکیبی به روی آنتن می برد. یکشنبه (27 خرداد) بود که بازیکن خاطره‌انگیز سال‌های نه‌خیلی دور فوتبال ایران که لقب جادوگر آسیا را با خود یدک می‌کشید در موضع‌گیری علیه اوضاع اقتصادی کشور و افزایش قیمت کالاها، مخاطبان خود را دعوت به نخریدن کالاهای گران شده اعم از خودرو، طلا و هرچیز دیگری که گران شده بود، کرد. «زندگی منشوریست در حرکت دوار، منشوری که پرتو پرشکوه خلقت با رنگ‌های بدیع و دلفریبش آن را دوست‌

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، بر این اساس سید عباس فاطمی به عنوان رئیس و دکتر حسن خجسته، دکتر علی اصغر جعفری، مهندس لطف الله سیاهکلی، علی بخشی‌زاده، مهندس محمدرضا جعفری جلوه، مجید زین‌العابدینی، دکتر شهاب اسفندیاری، مهدی فرجی، احسان محمد حسنی، محمد امین توکلی‌زاده، دکتر احمد ضابطی جهرمی، دکتر علیرضا پویا، دکتر حسن عابدینی، دکتر مریم جلالی، نورا‌لدین جعفری، مهندس مجید شعبان‌پور، دکتر نجفی سولاری، پوران درخشنده، جلیل سامان و اسماعیل عفیفه به عنوان اعضای شورای عالی بیست و یکمین جشنواره مراکز، حکم خود را از دکتر دارابی دریافت کردند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی در این نشست طی سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره و معرفی چهره‌های جوان و موفق در مراکز استانی، بر ضرورت بومی‌سازی برنامه‌ها و توجه به ظرفیت‌ها و ویژگی‌های منطقه‌ای و استانی در هر یک از مراکز تاکید کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون این جشنواره بیست دوره، برگزار شده و دستاوردهای مهمی داشته است که از جمله آن ها می توان به انگیزه ‌بخشی به برنامه‌سازان و معرفی چهره‌های برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی اشاره کرد.

بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها تابستان 97 در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

نظر شما